Załóż to i bank rozbity
 Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę
 Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę  A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami
 A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami  Oszczędź sobie roboty
 Oszczędź sobie roboty 
Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
 Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę
 Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę  A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami
 A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami  Oszczędź sobie roboty
 Oszczędź sobie roboty 

 Ale w obu przypadkach sa i 7 i 8J
 Ale w obu przypadkach sa i 7 i 8J 
 Zastanawiałem się czy czekać z tym do nowego koła ale jednak nie mogłem wytrzymać... ;/ Na samochód wpadł gwint i zostało to lekko skręcone
 Zastanawiałem się czy czekać z tym do nowego koła ale jednak nie mogłem wytrzymać... ;/ Na samochód wpadł gwint i zostało to lekko skręcone  Na chwilę obecną zostanie tak bo na tych felgach mam straszny balon i przy niższym obniżeniu zabiera nadkole ;/
 Na chwilę obecną zostanie tak bo na tych felgach mam straszny balon i przy niższym obniżeniu zabiera nadkole ;/ 



 
 




Zbieżność już zrobiona zaraz po założeniuMarcin86c pisze:to teraz nowe koło i kręć gwintem!
tylko pamiętaj o zbieżności
 Jest zrobiona książkowo, nie chciałem bawić się w negatyw.
 Jest zrobiona książkowo, nie chciałem bawić się w negatyw.Nie jest wcale tak hardkorowo bo zrobiłem mała modyfikacje tego zawiasuJak się jeździ na tak wysoko skręconym gwincie? bardzo twardo jest?
 skręcone jest 5cm niżej jak seria. Ile zostało jeszcze do końca to w sumie nie sprawdziłem ;/
 skręcone jest 5cm niżej jak seria. Ile zostało jeszcze do końca to w sumie nie sprawdziłem ;/ Niskobudżetowy TAJaki to gwint?
Tak jak pisałem wcześniej niżej będzie dopiero z nowym kołemładny kolor polóweczki, jakie koło będzie na sezon, przydało by się zniwelować to przerwę między kołem a nadkolem
 Na chwilę obecna z przodem nie jestem w stanie zejść niżej bo mam baloniastą opone na przodzie i już będzie mi obcierać przy max skręcie...
 Na chwilę obecna z przodem nie jestem w stanie zejść niżej bo mam baloniastą opone na przodzie i już będzie mi obcierać przy max skręcie... Wiadomo im niżej tym większy komfort ale oczywiście do pewnej granicy
 Wiadomo im niżej tym większy komfort ale oczywiście do pewnej granicy  
  
 Potem moge wrzucić zdjęcie
 Potem moge wrzucić zdjęcie  Gwintu aby skręcić poduszki oryginalnie wystaje 1,2cm więc bezpiecznie zrobiłem na 1 i podniosłem wszystko i 1
 Gwintu aby skręcić poduszki oryginalnie wystaje 1,2cm więc bezpiecznie zrobiłem na 1 i podniosłem wszystko i 1  