6n2 by zxxck !

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""zxxck""]myślałem na Japan Racing Jr3[/quote]
Załóż to i bank rozbity :) Jak ładnie opuścisz gwint, to zrobi konkretną robotę :) A helperów nie montuj tak czy tak, nie ma sensu. Jak na JRach będziesz chciał glebić, to będzie ciężko z helperami :) Oszczędź sobie roboty :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Tylko co do JR3 mam małe obawy bo wychodzi najmniej w 8j z tego co się orientowałem i może być ciężko spasować ;/ Ale jeszcze poszperam i doczytam coś na ten temat :)
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Zależy czy mówimy o 15 czy 16 calach :) Ale w obu przypadkach sa i 7 i 8J :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Czas na mały aktual na który czekałem już dość długo :P Zastanawiałem się czy czekać z tym do nowego koła ale jednak nie mogłem wytrzymać... ;/ Na samochód wpadł gwint i zostało to lekko skręcone :P Na chwilę obecną zostanie tak bo na tych felgach mam straszny balon i przy niższym obniżeniu zabiera nadkole ;/

Obrazek

Obrazek

Było tak :

Obrazek

A jest:

Obrazek

No i wpadła jeszcze dokładka od Gtika i lotka czeka na montaż :P

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

to teraz nowe koło i kręć gwintem! :)

tylko pamiętaj o zbieżności
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Super :) Czekam na foty z lotką bo jestem ciekaw jak będzie wyglądać, tez mam lotkę i się zastanawiam czy założyć.
Jak się jeździ na tak wysoko skręconym gwincie? bardzo twardo jest?
K
KoKo

Post autor: KoKo »

Jaki to gwint?
Awatar użytkownika
daro87
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1272
Rejestracja: 24 sty 2011, 15:57
Lokalizacja: ZS/ZGL
Kontakt:

Post autor: daro87 »

ładny kolor polóweczki, jakie koło będzie na sezon, przydało by się zniwelować to przerwę między kołem a nadkolem :)
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

[quote=""KoKo""]Jaki to gwint?[/quote]
Chyba ta technix albo mts patrząc po nakrętkach ale mogę się mylić.
Ile dokładnie Ci gwintu zostało bo widać że sporo?
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

[quote=""Marcin86c""]to teraz nowe koło i kręć gwintem! :)

tylko pamiętaj o zbieżności[/quote]

Zbieżność już zrobiona zaraz po założeniu :) Jest zrobiona książkowo, nie chciałem bawić się w negatyw.
Jak się jeździ na tak wysoko skręconym gwincie? bardzo twardo jest?
Nie jest wcale tak hardkorowo bo zrobiłem mała modyfikacje tego zawiasu :) skręcone jest 5cm niżej jak seria. Ile zostało jeszcze do końca to w sumie nie sprawdziłem ;/
Jaki to gwint?
Niskobudżetowy TA
ładny kolor polóweczki, jakie koło będzie na sezon, przydało by się zniwelować to przerwę między kołem a nadkolem :)
Tak jak pisałem wcześniej niżej będzie dopiero z nowym kołem :) Na chwilę obecna z przodem nie jestem w stanie zejść niżej bo mam baloniastą opone na przodzie i już będzie mi obcierać przy max skręcie...
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Co tam modyfikowałes przy tym zawiasie jeśli można wiedzieć :)
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

W zaznaczonym miejscu na obrazku zastosowałem podkładkę aluminiowa grubości 1 cm co spowodowało że samochód podniósł się o 1 cm ale za to mogłem sobie skręcić dół 1 cm niżej przez co rozluźniło mi sprężyny i zawias stał się mniej betonowaty a wysokość została ta sama :) Wiadomo im niżej tym większy komfort ale oczywiście do pewnej granicy :)

Obrazek
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Stosując taką podkładkę w tym miejscu zostało Ci wystarczająco gwintu aby skręcić poduszki amortyzatorów od wewnątrz auta w kielichu? Tylko z tyłem tak zrobiłeś?
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

[quote=""przemo92""]Stosując taką podkładkę w tym miejscu zostało Ci wystarczająco gwintu aby skręcić poduszki amortyzatorów od wewnątrz auta w kielichu? Tylko z tyłem tak zrobiłeś?[/quote]

Właśnie tak sobie mierzyłem żeby było na styk :) Potem moge wrzucić zdjęcie :) Gwintu aby skręcić poduszki oryginalnie wystaje 1,2cm więc bezpiecznie zrobiłem na 1 i podniosłem wszystko i 1 ;)
Awatar użytkownika
zxxck
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 404
Rejestracja: 10 lip 2013, 10:42
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: zxxck »

Przepraszam za post pod postem ale jakoś tak wyszło :) Wpadła pierwsza z trzech paczuszek ;p W sumie niewiele ale już mnie cieszy !

Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N2”