Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
Podczas rozmowy z vagiem sprawdż kąt ustawienia klapki przepustnicy o ile sie nie myle 3' lub 3.7' jeżeli większa to należy wyczyścić przepustnice chyba że silnik zimny to kąt jest więkrzy wiadomo ssanie należy sprawdzać vagiem po nagrzaniu silnika przynajmniej 85'.błąd 17961 Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym daje sygnał spoza dozwolonego
zakresu.
Wezyk podcisnienia zaslepić, albo podpiąć prawidlowo - czy aby nierobiliśmy ostatnio przy nim sprawdzić wężyk w puszce flitra powietrza.
Sygnal z przepustnicy jest do odczytania w grupie zerowej na VAGu w dwuch okienkach.
Blok 1
1. obroty silnika
2. temepratura silnika
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. status operacyjny
Blok 2
1. obroty silnika
2. czas wtrysku
3. napięcie AQ
4. Temperatura zasysanego powietrza
Blok 3
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. otwarcie przepustnicy
4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony)
Blok 4
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. prędkość
4. status operacyjny
Blok 5
1. obroty silnika
2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. wartość korekcji mieszanki