Moderatorzy: Global Moderator, Moderator
Może przypomnij sobie wszystko i napisz jeszcze raz bo takie dawkowanie nie naprowadzi nas trop twojej usterki.lukaszkuch pisze:Zapomniałem wcześniej napisać że oprócz Adaptation Limit Surpassed pojawił się błąd (o ile dobrze pamiętam) 0533 Idle Speed Regulation
Jak by ci taki błąd wyskoczył to wtedy sprawdzasz wężyki.lukaszkuch pisze:W jaki sposób mogę sprawdzić czy istnieje problem z szczelnością obwodu doprowadzania powietrza lub przewodami podciśnieniowymi?
Podczas rozmowy z vagiem sprawdż kąt ustawienia klapki przepustnicy o ile sie nie myle 3' lub 3.7' jeżeli większa to należy wyczyścić przepustnice chyba że silnik zimny to kąt jest więkrzy wiadomo ssanie należy sprawdzać vagiem po nagrzaniu silnika przynajmniej 85'.błąd 17961 Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym daje sygnał spoza dozwolonego
zakresu.
Wezyk podcisnienia zaslepić, albo podpiąć prawidlowo - czy aby nierobiliśmy ostatnio przy nim sprawdzić wężyk w puszce flitra powietrza.
Sygnal z przepustnicy jest do odczytania w grupie zerowej na VAGu w dwuch okienkach.
Blok 1
1. obroty silnika
2. temepratura silnika
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. status operacyjny
Blok 2
1. obroty silnika
2. czas wtrysku
3. napięcie AQ
4. Temperatura zasysanego powietrza
Blok 3
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. otwarcie przepustnicy
4. kąt wyprzedzenia zapłony (wyliczony)
Blok 4
1. obroty silnika
2. obciążenie silnika
3. prędkość
4. status operacyjny
Blok 5
1. obroty silnika
2. wypełnienie impulsu zaworu EVAP
3. współczynnik adaptacji sondy lambda
4. wartość korekcji mieszanki