jak masz komplet sprężyny + sprawne amortyzatory od ta to przód powinien być wystarczająco twardy, a na tył można dołożyć gumy miedzy zwoje i opuścić niżej na talerzyku
mi akurat usztywniły (włożone po dwie na stronę miedzy zwoje pracujące) ale ja miałem amortyzatory koni bez regulacji wysokości
tyle że to rozwiązanie chwilowe
tak na dłużej szukaj gwint tylni z 6n/6n2 lub golfa mk1, daje dużo lepsza regulację wysokości, a biorąc pod uwagę to że te auta są cięższe od 86c2f powinno być sztywniej
poza tym szybka akcja i w razie potrzeby można podnieść dość szybko, np planowany wyjazd w 4 osoby i można 1-2cm w górę podnieść
to będę musiał poszukać gwintu z 6n jezeli faktycznie pasuje i tak mam kompletny ta i jest za miekki oczywiscie zestaw kupowalem nowy i jest malo uzytkowany bo auto teraz wiecej stoi niz jezdzi ze wzgledu na przeprowadzane zmiany i prace oraz ze wzgledu na rosznace koszta wsadzenia 1.9 tdi zastanawiam sie czy nie bedzie lepiej wsadzic g40...
Polferini Das Auto
Jest!
Grawerki i wszystko związane z drukiem ( koszulki itp. ) okolice Kartuz, Kościerzyny, Gdyni, Dowolna ilość pisać P.W.
za cenę zdrowego, zaznaczam zdrowego g40 wsadzisz ten tdi
pomijając koszty utrzymania g40, bo byle pierdoła jak przekaźnik pompy paliwa jest trudna do dostania
Ja chcę mieć w poldolocie coś około 100hp tylko nie wiem za bardzo co się nadaje g jest drogie samo w sobie a tdi ciężko ładnie upchać.... rok temu jeździło czarne tdi 130hp + chip po mojej okolicy ale gościu się wyprowadził i nie ma z nim kontaktu niestety ale rakieta była
Polferini Das Auto
Jest!
Grawerki i wszystko związane z drukiem ( koszulki itp. ) okolice Kartuz, Kościerzyny, Gdyni, Dowolna ilość pisać P.W.
to pakuj silnik z 6n/6n2 gti 125KM w wolnossącym silniku 1.4 i podobno wchodzi bez problemów - też jest na forum chyba a jak nie to na vwzone.pl
z tdi jest problem - jedno jest na forum - to duży i ciężki silnik