Czego brakuje mi do swapa tylnych hebli? [solved]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Przewody, które podał turzol to są te końcowe, giętkie 16cm. A co z tymi sztywnymi?
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

Jak robilem swapa hebli to tylne przewody sztywne ktore szly po belce do zacisku byly zakonczone same w sobie gietka gumowa czescia.

Korektor musi byc !!!! Ja mam 280 na przodzie i przy pelnym heblu pryz 150 jak korektor byl na 100% blokowal mi wpierw tyl Teraz jest na ok 60 % ustawiony i jest ok. Korektor do bebnow czy tarcz jest taki sam. Nic nie trzeba zmieniac
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""TOFIK_6n2""]Korektor do bebnow czy tarcz jest taki sam. Nic nie trzeba zmieniac[/quote]

etka rozróżnia korektory dla tarcz i bębnow dla 6N wiec muszą byc gdzieś różnice
Awatar użytkownika
TOFIK_6n2
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1993
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:05
Lokalizacja: Płock

Post autor: TOFIK_6n2 »

turzol
No nie wiem jak w 6n ale w 6n2 to bylo P&P Poprostu przykrecilem przewody i bangla chyba ze jest roznica jakas w dzialaniu ktora ja poprostu nie jestem wstanie zauwazyc.
Tofolot 6n2 1.4 16V AUA ~120 KM 146 Nm

Moje Polo: http://www.vwpoloklub.pl/forum/viewtopi ... 12&start=0

-Zlot PKP Ślesin 2012 2 miejsce Auto Zlotu
-Zlot PKP Ślesin 2012 1 miejsce najniższe Polo 6n2
-1 Zlot Miłośn
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

troszkę humoru
Olo
odpowiadając na twoją nazwę tematu, to brakuje samozaparcia i chęci! przynajmniej dotychczas, ale jak sie postarasz i przełamiesz lenia to będzie git!

to mówiłem ja-jarząbek :crazy: :crazy: :crazy:
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Przewody sztywne i giętkie będą pasować również od innych modeli opartych o taką tylną belkę. Np seat, golf.
Jeżeli założyłem 6n2 do classica to nie widzę żadnego problemu.
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

OK, jeszcze proszę o wyjaśnienie czy dobrze to czytam z ETKI:

Obrazek

Przewody giętkie idące do zacisków to numerek 12A (dostępne w ASO wbrew pozorom), 11A i 10A to przewody sztywne, które trzeba dociąć (395mm i 505mm), połączyć z giętkimi i podpiąć do korektora? Jak tu się upewnię to jest to ostatni element układanki ;)
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Olo - jeśli Tobie się uda to może i w końcu ja się wezmę za siebie :good: bo jeszcze mi się tarcze utlenią od tego leżenia i co będzie :grin:
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Te 2 sztywne nie idą do korektora tylko od zacisku gdzie łączą się z twoimi 12a i idą do skraj belki gdzie łączą się z giętkimi 12które pozostają stare. Reszta pozostaje bez zmian . A korektory różnią się ponoć ciśnieniami otwarcia.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Wracając dziś z ze sklepu straciłem hamulce :D jakoś dokulałem się do domu i od razu wziąłem się za swapa. Lewa strona prawie gotowa, potrzebuję dwie śruby, które trzymają jarzmo zacisku, ale dzisiaj aso sobie zrobiło wolne... Dwa lewe elementy, są na fotce z pierwszego posta nie są z 6N więc się nie przydały.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Olo niestety nie zrobiłem Ci fotek bo urwanie chmury niesamowite. Jak widzę jednak sobie radzisz. :)
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""Artpolo""]Jak widzę jednak sobie radzisz. :)[/quote]

Radzę sobie radzę, Twoje fotki i info się przydały chociaż w 6N2 jest trochę inaczej to rozwiązane.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Może mnie ktoś poratować numerem uchwytu przewodu hamulcowego w miejscu gdzie łączy się sztywny z giętkim?

Obrazek

To bez numerka.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote=""Olo""]Może mnie ktoś poratować numerem uchwytu przewodu hamulcowego w miejscu gdzie łączy się sztywny z giętkim?[/quote]
W ETKA to nie jest opisane. Ale wpisując uchwyt przewodu hamulcowego wychodzi 6K0 611 797A
Ale nie dam głowy że to o to ci chodzi.
Blacha obok elementu oznaczonego jako "1" nie ma numerka w ETKA.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""czaja""]W ETKA to nie jest opisane. Ale wpisując uchwyt przewodu hamulcowego wychodzi 6K0 611 797A[/quote]

No właśnie przełączyłem się na seata i tam jest to pokazane właśnie jako 6K0611797A. Im dłużej używam etki tym więcej błędów w niej widzę :P Mylący jest też tam kod silnika AFN. Jak sam sobie nie sprawdzisz to Ci w ASO powiedzą "nie ma, nie pasuje".
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”