Czego brakuje mi do swapa tylnych hebli? [solved]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Czego brakuje mi do swapa tylnych hebli? [solved]

Post autor: Olo »

Pora założyć wreszcie tarcze z tyłu bo moje przedpotopowe bębny służą już jedynie do przykręcania do nich kół, dodatkowo jeden z jednej strony chyba puszcza płyn.

To co mam:

Obrazek

Dodatkowo: blachy osłaniające nowe i nowe linki ręcznego. Tarcze są w dobrym stanie, klocki muszę kupić. Belki nie będę zmieniał.

Potrzebuję informacji co dokładnie jeszcze trzeba żeby potem nie jeździć do sklepu po brakujące części. Śruby kupię wszystkie nowe w aso.

Rysunek z ETKI:
Obrazek

Mechanik mi powiedział, że korektor trzeba wywalić bo po tylu latach będzie już nie do ruszenia ale on ostatnio stracił zapał do roboty (mechanik, nie korektor) i po prostu wiele rzeczy odpuszcza... Wiem, że dużo filozofii w tym nie ma, w związku z tym czy jest ktoś z okolicy Katowic, kto pomógłby mi się za to zabrać? :piwo:
Ostatnio zmieniony 24 lis 2010, 0:45 przez Olo, łącznie zmieniany 1 raz.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

Turzol nie pomoze :?:
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Turzol sam nie robił.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
Kubrick
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2129
Rejestracja: 21 lis 2008, 20:02
Lokalizacja: KrakóVW
Kontakt:

Post autor: Kubrick »

Ja nie pomoge, ale poprosze manuala po robocie :D Masz tam ABS u siebie?
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

jeszcze przewody hamulcowe i masz już komplet.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""Kubrick""]Masz tam ABS u siebie?
[/quote]

Nie mam i dalej nie wiem jak sprawa ruszenia korektora wygląda.

[quote=""turzol""]jeszcze przewody hamulcowe i masz już komplet.[/quote]

Z tego co pamiętam nie ma ich już w ASO?
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Olo""]
Z tego co pamiętam nie ma ich już w ASO?[/quote]

Zgadza się, VW nie produkuje już...za to ATE ma w ofercie.
Nr kat 83.7704-0160.3


EAN 4006633258265
Status Normal
Quantity per Packing Unit 1
Packing Unit 1
Trade Numbers 330805
Supersedes 83.6104-0160.3

Criteria:
To construction year 09/1999
Required quantity 2
Fitting Position Rear Axle
Length [mm] 160
Outer Thread [mm] M10x1
Inner Thread [mm] M10x1
Spanner Size 14/14
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Czyli co, nie ruszając belki nie ruszam też korektora?
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

Olo
Z tego co się orientuję, to jak nie masz ABS to korektor jest obowiązkowy.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
turzol
Mały Spamer
Mały Spamer
Posty: 3323
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:01
Lokalizacja: Tychy

Post autor: turzol »

[quote=""Olo""]Czyli co, nie ruszając belki nie ruszam też korektora?[/quote]

Sam wiesz, że u mnie korektor poszedł WEG i nie mam ABS
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

[quote=""turzol""][quote=""Olo""]Czyli co, nie ruszając belki nie ruszam też korektora?[/quote]

Sam wiesz, że u mnie korektor poszedł WEG i nie mam ABS[/quote]

U Ciebie była ta różnica, że miałeś zmienianą całą belkę i hamulce z przodu na mocniejsze. Ja przodu na razie nie ruszam, belki też nie. Dlatego oczekuję konkretnej odpowiedzi od kogoś kto robił dokładnie to samo co ja chcę ;)

Dodatkowo muszę kupić reperaturki zacisków. Rozumiem, że pasują wszystkie Lucas 38mm?

np: http://allegro.pl/zestaw-z-tloczkiem-au ... 51224.html
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Gdy ja zabierałem się do zmieniania na tarcze (jeszcze tego nie zrobiłem :roll: ) to ktoś mi powiedział, że przy ABS korektor nie jest potrzebny ale bez ABS może przyblokować koła w nieodpowiednim momencie. Ja bym kolektora u Ciebie nie wywalał.
Awatar użytkownika
Olo
Wielebny
Posty: 860
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:50
Lokalizacja: Oberschlesien

Post autor: Olo »

Ale ja nie chcę wywalać korektora. Chcę wiedzieć jak wygląda różnica w połączeniu korektora między bębnami a tarczami.
It\'s like a death in the family.

W klubie od 22.03.2005.
J
JarekF
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 316
Rejestracja: 14 lis 2008, 8:58
Lokalizacja: Żary - okolice

Post autor: JarekF »

Jedyną różnicą może być długość przewodów :D ale patrząc na te które ja mam nie wydaje mi się, żeby nie pasowały :grin: http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 02276bcb6f
A tu schemat dla porównania części ;) viewtopic.php?f=13&t=6159
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Z tego co wiem do tarcz i bębnów są inne korektory a przewody dorobią ci w prawie każdym sklepie .
ODPOWIEDZ

Wróć do „zawieszenie + hamulce”