Dusi się dławi przerywa 86c 2f mono 1.0

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: majkelrsl »

Skoro już nie działa prawidłowo to już dużo pali chyba logiczne

kostka zsSondy jest przy obudowie filtra powietrza od strony pasażera.
Majkel
K
Kobi
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 38
Rejestracja: 17 lis 2008, 16:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Kobi »

Panowie od czego są te dwie kostki ? Znajdują się właśnie przy obudowie filtra powietrza :>
ObrazekObrazek
m
majkelrsl
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:19
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: majkelrsl »

Jezu kto je tak pozwijał ?

Jedna idzie do lambdy zobacz po kablu który idzie do kolektora pod auto.
Majkel
e
eMBe
Newbie
Newbie
Posty: 5
Rejestracja: 24 gru 2008, 9:07

Post autor: eMBe »

U mnie te objawy które opisujecie były spowodowane awarią cewki zapłonowej. Dostawała przebicie po przejechaniu kilku kilometrów (tzn. jak się zagrzała) i silnik gasł na wolnych obrotach albo dusil sie a za chwilę wszystko ok i znowu i tak w kółko...
acha, jak zgasł to czasem nie mógł zapalić przez 20-30 minut, a wtedy jak sprawdziłem iskrę na świecy to zamiast koloru niebieskiego była taka słabiutka brązowa.
l
last_warrior
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 23 mar 2009, 9:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: last_warrior »

Panowie miałem ten sam problem z moim 1.0 mono gaśnięcie na postoju gdy ciepły dławienie spadki mocy. Kilku mechaników się głowiło nie mogli dojść co i jak wymieniali filtry oleje itd nic nie pomagało. Własnymi siłami wymieniłem świece przewody cewkę palec rozdzielacza i kopułkę (wszystko beru) co chwilowo pomogło wymieniając ostatnie dwa zainteresowałem się wystającym z obudowy rozdzielacza kablem ktoś mądry nazwał to czujnikiem hala. Jeździłem bo było dobrze a tu nagle tragedia utraty mocy spadek obrotów gaśnięcie silnika. Ostro wkurzony kupiłem czujnik halla cena za wersje bez płytki ok 160 zł z płytką do 300zł wymienłem problem zniknął jak ręką odjął
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

U mnie bylo to spowodowane peknietym palcem rozdzielacza.
Mozesz sprawdzic jeszcze kopulke czy nie jest peknieta i tak jak kolega eMBe pisze cewke sprawdz.
m
marcinutt
Newbie
Newbie
Posty: 10
Rejestracja: 31 gru 2008, 11:55
Lokalizacja: Ustka

Post autor: marcinutt »

ja miałem podobnie ale wymieniłem kable kopułkke i dalej było i to samo i po czasie wymieniłem aparat zapłonowy i jest lozik juz nikc sie nie dzieje
l
last_warrior
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 43
Rejestracja: 23 mar 2009, 9:21
Lokalizacja: Poznań

Post autor: last_warrior »

Po odłączeniu aku jest wszystko ok więc polecam sprawdzić dwie rzeczy silniczek krokowy przepustnicy i czujnik halla przepustnica po odłaczeniu resetuje pozycje a czujnik działa podobnie sprawdź też cewkę może się przegrzewa
Awatar użytkownika
Pavulon
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:50
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pavulon »

Nie będę tworzył nowego tematu, bo bym tylko zdublował obecny. Też mam silnik AAU (1,0 monowtrysk) i od pewnego czasu dzieje się dziwnie. Dwa razy już zdziwiłem się podczas próby ruszania, kiedy to naciśnięcie gazu nie wywołało absolutnie żadnego skutku i dopiero po ponownym jego wciśnięciu silnik nabrał obrotów. Poza tym jestem obecnie po wymianie czujnika halla i cewki i zauważyłem, że raz na jakiś czas moc chwilowo (na sekundę) spada podczas przyspieszania, czego wcześniej od prawie 3-ech lat nie spostrzegłem. Silnik jakby przerywał, gaz zanika na moment i po chwili powraca. Czy ktoś z Was uporał się już z podobnymi objawami?
Obrazek
Polo Steilheck Universal, 1992, 1043 ccm, sppi
C
Crazy
Swój
Swój
Posty: 946
Rejestracja: 15 lis 2008, 11:05
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Crazy »

jakie masz wolne obroty?
ściągnij filtr powietrza i zobacz czy wciśnięcie gazu powoduje zwiększenie dawki mieszanki, i czy masz przepustnicę :grin:
budą ci nie żuca na wolnych? przy odpalonym silniku naciśnij na pokrywę filtru, jak zmienia się falowanie to podstawa gaźnika do wymiany (wypala się lub rozwarstwia się i łapie powietrze)
Awatar użytkownika
Pavulon
Początkujący
Początkujący
Posty: 109
Rejestracja: 14 lis 2008, 9:50
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Pavulon »

Silnik pracuje równo. Nie mam obrotomierza, by sprawdzić obroty na luzie. Generalnie jedyne co mnie niepokoi, to właśnie te pojedyncze przerwy pojawiające się raz kiedyś i to też nie codziennie.
Obrazek
Polo Steilheck Universal, 1992, 1043 ccm, sppi
J
Jaccus
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:10
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: Jaccus »

Panowie Mam ten sam problem AAU 1.0 stoję na skrzyżowaniu ja mu gaz a on nie ma siły jechać :(
Macie jakieś pomysły od czego zacząć? Co najlepiej sprawdzić na początku?
Awatar użytkownika
swistak87
Początkujący
Początkujący
Posty: 122
Rejestracja: 15 wrz 2010, 21:38
Lokalizacja: LU

Post autor: swistak87 »

[quote=""eMBe""]U mnie te objawy które opisujecie były spowodowane awarią cewki zapłonowej. Dostawała przebicie po przejechaniu kilku kilometrów (tzn. jak się zagrzała) i silnik gasł na wolnych obrotach albo dusil sie a za chwilę wszystko ok i znowu i tak w kółko...
acha, jak zgasł to czasem nie mógł zapalić przez 20-30 minut, a wtedy jak sprawdziłem iskrę na świecy to zamiast koloru niebieskiego była taka słabiutka brązowa.[/quote]

U mnie było podobnie, ale cewka była sprawna, a hall do wymiany poszedł i już nie gaśnie...
Dobre Polo nie jest złe:)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”