Po pierwsze niepotrzebnie dmuchasz w ten czujnik z turbo( w zasadzie nie wiem co masz na myśli - chyba zaworem n75). Nawet jak Ci auto podczas jazdy wpadnie w tryb awaryjny ( czyli np. masz przeładowanie o ponad 0,2 bara od zadanego przez ponad 7 sekund), to po wyłączeniu i włączeniu zapłonu błąd zostaje tylko w komputerze, ty dalej jedziesz aż do kolejnego wpadnięcia w tryb awaryjny.
Jak masz już Vaga, to teraz weź kogoś z sobą, w Vagu wejdzcie w silnik, measuring blocks, grupa 011 Cię obchodzi, musisz zrobić loga, czyli dać w Vagu start, i przeciągnąć autko na 3ce od 1,5 do 4k RPM, (idealnie byłoby na 4ce - tylko że wtedy prawie 150kmh jest przy końcu). Na koniec zapisać Loga, przekonwertować w CSVconv ( nie ma tego oryginalnie w vagu 311, dopiero w 409.1 dodali) i wrzucić loga na forum.
Prawdopodobnie masz coś z zaworkiem N75 i Ci nie otwiera wastegate'a. Do sprawdzenia.
-- Pią Lis 06, 2009 10:41 pm --
panowie jakie kierowniczki? przecziez AHU nie ma zmiennej geometrii to taki nowszy 1Z, zmienna geometria byla w AFN i mocniejszych
Zgadza się, aczkolwiek bywały silniki AGR 90km w Golfach 4, które miały turbiny VNT.