Strona 1 z 1

Sportowe gażniki Co i jak?

: 01 gru 2008, 20:06
autor: BALON
jakieś 2 podwójne gażniki :mrgreen:
czy ktoś miał takie cóś zakładane :?:
jak dobierać średnice gaźniów do pojemności
np do 1.3
jak wygląda przyrost mocy :?:
spalenie :?: jest dużo większe
czy da sie jeździć na takich gaźnkach tzw normalnie bo wiadomo nie cały czas sie dziczeje :rotfl: czy tylko z butem do dechy bo inaczej sie nieda :?:
któreś gaźniki są lepsze od drugich :?: np solexy lepsze od weberów czy na odwrót
czy pionowe gaźniki też sie jakoś mieszczą pod maske :?: czy trzeba wyrżnąć dziure w masce :rotfl: :P
ceny oscylują 500-1000 (no chyba że sie myle)czy któreś gaźnki są droższe od drugich

Re: Sportowe gażniki Co i jak?

: 02 gru 2008, 6:53
autor: Skfarek
W temacie podwójnych gaźników proponuje uderzyć do użytkownika Havocki on zakładał dwa Webery do 6n 1.6 AEE. Podobno z 75 koni wyciągnął 100. Jeżeli twój angielski nie jest zły proponuje zajrzeć na club polo uk i tam w dziale o silniku znajdziesz od groma informacji o takich przeróbkach. Mam nadzieję że teamt się rozwinie bo planuje po swapie też zmainę na gaźniki ale motocyklowe u siebie :)