Sportowe gażniki Co i jak?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Sportowe gażniki Co i jak?

Post autor: BALON »

jakieś 2 podwójne gażniki :mrgreen:
czy ktoś miał takie cóś zakładane :?:
jak dobierać średnice gaźniów do pojemności
np do 1.3
jak wygląda przyrost mocy :?:
spalenie :?: jest dużo większe
czy da sie jeździć na takich gaźnkach tzw normalnie bo wiadomo nie cały czas sie dziczeje :rotfl: czy tylko z butem do dechy bo inaczej sie nieda :?:
któreś gaźniki są lepsze od drugich :?: np solexy lepsze od weberów czy na odwrót
czy pionowe gaźniki też sie jakoś mieszczą pod maske :?: czy trzeba wyrżnąć dziure w masce :rotfl: :P
ceny oscylują 500-1000 (no chyba że sie myle)czy któreś gaźnki są droższe od drugich
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

W temacie podwójnych gaźników proponuje uderzyć do użytkownika Havocki on zakładał dwa Webery do 6n 1.6 AEE. Podobno z 75 koni wyciągnął 100. Jeżeli twój angielski nie jest zły proponuje zajrzeć na club polo uk i tam w dziale o silniku znajdziesz od groma informacji o takich przeróbkach. Mam nadzieję że teamt się rozwinie bo planuje po swapie też zmainę na gaźniki ale motocyklowe u siebie :)
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”