Wysokie obroty silnika po odpaleniu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
wlodson
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 274
Rejestracja: 11 lis 2008, 8:13
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Wysokie obroty silnika po odpaleniu

Post autor: wlodson »

Mam zagadke ;) Zaraz po odpaleniu silnika wskakuje na wysokie obroty, jakieś 2000 - 2500 w porównaniu do ok. 900 standardowo.. Po jakiś 30 sekundach jazdy obroty wracają na normalny poziom i juz do końca silnik zachowuje sie standardowo.
Nie wiem, czy to będzie podpowiedzią, ale takie objawy pojawily sie po tym jak (przypadkowo oczywiscie) puscilem sprzeglo przy zapalonym silniku i wrzuconej jedynce. Wiadomo jaki był efekt :banghead:
wlodson (R)
Awatar użytkownika
rat4
Przyjaciel Forum
Przyjaciel Forum
Posty: 3181
Rejestracja: 14 lis 2008, 18:13
Lokalizacja: RBI

Post autor: rat4 »

to szarpnięcie co zrobiłeś nie powinno mieć wpływu na te obroty,
wyczyść przepustnicę i zaadaptuj vagiem, powinno pomóc, jeśli nie to trzeba szukać przyczyny w silniczku krokowym.
civic r18a2/407 1,6 HDi
Awatar użytkownika
wlodson
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 274
Rejestracja: 11 lis 2008, 8:13
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wlodson »

Myślisz, ze krokowy? Obroty nie "falują", a przepustnica ma może z 3 lata, bo sam wymieniałem :)
Właśnie dziwi mnie to, że po dosłownie 30 sekundach wszystko wraca do normy...
wlodson (R)
Awatar użytkownika
Kamil K
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 380
Rejestracja: 29 kwie 2009, 17:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Kamil K »

wg mnie powinienes najpierw pojechać do mechanika i sprawdzic polo na vagu, tak jak własnie mowi rat4. jeśli coś bedzie nie tak to od razu komputer powie co mu jest. ale myśle ze to jest usterka zwiazana z przepustnica. a jesli nie to przynajmniej wyeliminujesz jedną przyczynę jeśli na Vagu bedzie wszystko ok ;)
Awatar użytkownika
wlodson
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 274
Rejestracja: 11 lis 2008, 8:13
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: wlodson »

Temat wyjaśniony. Rozebrałem przepustnicę i urwała się blaszka, która styka się z drugą blaszką :) w momencie pełnego zamknięcia przepustnicy... Póki co zastosowałem tymczasowe rozwiązanie i usterka ustąpiła.. Dzięki za podpowiedzi!
wlodson (R)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”