G40 cisnienie kompresora

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

G40 cisnienie kompresora

Post autor: piotmag »

Przekladalem silniki samochód jeździł do końca ,po złożeniu okazało się ze pękł przewod od starości wiec nie było szczelności. Założyłem przewód i dalej problem na zegarze ciśnienia wskazowka wychyla się troszeczkie za 0 wiec nie jedzie. Szczelnosc chyba jest bo nic nie syczy i nie ma czuć ,czy można jakoś sprawdzić kompresor czy nie padł czy może cos innego ?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2017, 21:18 przez piotmag, łącznie zmieniany 1 raz.
M
Marting40
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 05 sty 2017, 21:31

Post autor: Marting40 »

Coś to masz podejrzane :) a na wolnych obrotach wskazuje Ci około -0.8b
Może masz zamienione przewody. na pewno ciśnieniowy idzie do digifanta?
Było G40
Było A3 tdi+
Jest A4 avant + 86c2f Genesis
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Tak na wolnych mi tak pokazuje jak przegazuje wchodzi na 0 i spada.
Przewód też jest podłączony do kompa, kompresor pompuje bo przewody się naprezaja
M
Marting40
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 05 sty 2017, 21:31

Post autor: Marting40 »

może wężyki  masz podmienione z regulatorem ciśnienia paliwa. odpinaj z kolektora po kolei i sprawdzaj z którego będzie wiało :) bo nie pamiętam jak to szło :)
up
albo zamieniony z pochłaniaczem oparów.
http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=36&t=94553
Ostatnio zmieniony 02 cze 2017, 19:41 przez Marting40, łącznie zmieniany 1 raz.
Było G40
Było A3 tdi+
Jest A4 avant + 86c2f Genesis
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Czy przekaźnik od ECU ma coś wspólnego z doladowaniem?
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Samochod odebrany mowili ze jedzie dobrze ale okazuje sie ze pokazuje 0,5 bara nic wiecej, po przejechaniu sie jednak do konca nie jest to. wie ktos może gdzie powinien być podłaczony zegar od podcisnienia ?
M
Marting40
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 05 sty 2017, 21:31

Post autor: Marting40 »

0.5b to normalne ciśnienie w g40 na seryjnym kółku i nie nowym kompresorze.
zegar najprościej przy komputerze - wstawiasz trójnik
Czym było że nie pokazywał ciśnienia? 
Było G40
Było A3 tdi+
Jest A4 avant + 86c2f Genesis
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Muszę jeszcze wymienić paski od kompresora bo są słabe. Prędzej ladowal 0,8bara kółko też mam mniejsze problem tkwił w przepustnicy
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”