Przekladalem silniki samochód jeździł do końca ,po złożeniu okazało się ze pękł przewod od starości wiec nie było szczelności. Założyłem przewód i dalej problem na zegarze ciśnienia wskazowka wychyla się troszeczkie za 0 wiec nie jedzie. Szczelnosc chyba jest bo nic nie syczy i nie ma czuć ,czy można jakoś sprawdzić kompresor czy nie padł czy może cos innego ?
Ostatnio zmieniony 13 maja 2017, 21:18 przez piotmag, łącznie zmieniany 1 raz.
może wężyki masz podmienione z regulatorem ciśnienia paliwa. odpinaj z kolektora po kolei i sprawdzaj z którego będzie wiało bo nie pamiętam jak to szło
up
albo zamieniony z pochłaniaczem oparów. http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=36&t=94553
Ostatnio zmieniony 02 cze 2017, 19:41 przez Marting40, łącznie zmieniany 1 raz.
Było G40
Było A3 tdi+
Jest A4 avant + 86c2f Genesis
Samochod odebrany mowili ze jedzie dobrze ale okazuje sie ze pokazuje 0,5 bara nic wiecej, po przejechaniu sie jednak do konca nie jest to. wie ktos może gdzie powinien być podłaczony zegar od podcisnienia ?
0.5b to normalne ciśnienie w g40 na seryjnym kółku i nie nowym kompresorze.
zegar najprościej przy komputerze - wstawiasz trójnik
Czym było że nie pokazywał ciśnienia?
Było G40
Było A3 tdi+
Jest A4 avant + 86c2f Genesis