Strona 1 z 1

[6N] Oryginalny Centralny zamek - próba przeszczepienia z innej polówki

: 07 kwie 2017, 10:25
autor: lukaszm
Cześć,

Z powodu wyczerpania się mojej cierpliwości do badziewnych chińskich elektrycznych centralnych zamków chciałbym założyć oryginalny wymontowany z innej polówki 6N pytanie czy ktoś z Was to już robił oraz jakie elementy oprócz pompki, zamków z drzwi i wężyków będą mi niezbędne? W którym miejscu fabrycznie jest umieszczona pompka oraz czy jest potrzebny jakiś sterownik? Jeśli jest potrzebny sterownik to czy komuś udało się dołożyć zdalne sterowanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.

Odp: [6N] Oryginalny Centralny zamek - próba przeszczepienia z innej polówki

: 09 kwie 2017, 17:14
autor: henryk 10
Witam.Pomka jest umieszczona w tylnej prawej wnętrzu bagażnika .Na pewno musi być sterownik który znajdziesz na www.allegro.Sterowniki te  obsługują centralny zamek  elektryczny jak i pneumatyczny.Zamki musza mieć siłowniki na pneumatykę.i oczywiście wężyki i przewody do elektryki .Jeżeli posiadasz siłowniki elektryczne to wpakujesz się w dodatkowe koszta .Ja w swojej polówce 6 n wariant miałem centralny zamek elektryczny sterowany z klucza.wymieniłem na taki z firmy Carprotect  Aramis z dwoma pilotami .Wszystko smiga że hej .Istnieje móżliwość odcięcia zasilania pompy paliwa.Zależy  gdzie się u kogo co się kupuje .Ta podmiana to kupa roboty i dodatkowe koszty .Ale to jest twój wybór .

Odp: [6N] Oryginalny Centralny zamek - próba przeszczepienia z innej polówki

: 10 kwie 2017, 6:31
autor: adek1983
lukaszm pisze: Cześć,

Z powodu wyczerpania się mojej cierpliwości do badziewnych chińskich elektrycznych centralnych zamków chciałbym założyć oryginalny wymontowany z innej polówki 6N pytanie czy ktoś z Was to już robił oraz jakie elementy oprócz pompki, zamków z drzwi i wężyków będą mi niezbędne? W którym miejscu fabrycznie jest umieszczona pompka oraz czy jest potrzebny jakiś sterownik? Jeśli jest potrzebny sterownik to czy komuś udało się dołożyć zdalne sterowanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Robiłem coś takiego w swoim polo 6N. Zeszło mi na to dwa dni roboty. Ale tak jak pisał henryk 10 musisz mieć komplet części by zagrało to jak trzeba. Zamki pneumatyczne, pompka, okablowanie i wężyki ciśnieniowe. Do tego potrzebne mogą być piny/wsówki do dodania w przelotkach drzwi. Do tego dochodzi siłownik tylnej klapy oraz wlewu paliwa. Na OLX widziałem jest chyba kompletny zestaw centralnego zamka. Jak by co to mam u siebie na sell dwa zamki tylnych drzwi do wersji z centralnym zamkiem.