[6N] Oryginalny Centralny zamek - próba przeszczepienia z innej polówki

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

l
lukaszm
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 05 cze 2011, 15:00

[6N] Oryginalny Centralny zamek - próba przeszczepienia z innej polówki

Post autor: lukaszm »

Cześć,

Z powodu wyczerpania się mojej cierpliwości do badziewnych chińskich elektrycznych centralnych zamków chciałbym założyć oryginalny wymontowany z innej polówki 6N pytanie czy ktoś z Was to już robił oraz jakie elementy oprócz pompki, zamków z drzwi i wężyków będą mi niezbędne? W którym miejscu fabrycznie jest umieszczona pompka oraz czy jest potrzebny jakiś sterownik? Jeśli jest potrzebny sterownik to czy komuś udało się dołożyć zdalne sterowanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 07 kwie 2017, 14:52 przez lukaszm, łącznie zmieniany 1 raz.
h
henryk 10
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 21 maja 2015, 22:11
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: henryk 10 »

Witam.Pomka jest umieszczona w tylnej prawej wnętrzu bagażnika .Na pewno musi być sterownik który znajdziesz na www.allegro.Sterowniki te  obsługują centralny zamek  elektryczny jak i pneumatyczny.Zamki musza mieć siłowniki na pneumatykę.i oczywiście wężyki i przewody do elektryki .Jeżeli posiadasz siłowniki elektryczne to wpakujesz się w dodatkowe koszta .Ja w swojej polówce 6 n wariant miałem centralny zamek elektryczny sterowany z klucza.wymieniłem na taki z firmy Carprotect  Aramis z dwoma pilotami .Wszystko smiga że hej .Istnieje móżliwość odcięcia zasilania pompy paliwa.Zależy  gdzie się u kogo co się kupuje .Ta podmiana to kupa roboty i dodatkowe koszty .Ale to jest twój wybór .
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

lukaszm pisze: Cześć,

Z powodu wyczerpania się mojej cierpliwości do badziewnych chińskich elektrycznych centralnych zamków chciałbym założyć oryginalny wymontowany z innej polówki 6N pytanie czy ktoś z Was to już robił oraz jakie elementy oprócz pompki, zamków z drzwi i wężyków będą mi niezbędne? W którym miejscu fabrycznie jest umieszczona pompka oraz czy jest potrzebny jakiś sterownik? Jeśli jest potrzebny sterownik to czy komuś udało się dołożyć zdalne sterowanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Robiłem coś takiego w swoim polo 6N. Zeszło mi na to dwa dni roboty. Ale tak jak pisał henryk 10 musisz mieć komplet części by zagrało to jak trzeba. Zamki pneumatyczne, pompka, okablowanie i wężyki ciśnieniowe. Do tego potrzebne mogą być piny/wsówki do dodania w przelotkach drzwi. Do tego dochodzi siłownik tylnej klapy oraz wlewu paliwa. Na OLX widziałem jest chyba kompletny zestaw centralnego zamka. Jak by co to mam u siebie na sell dwa zamki tylnych drzwi do wersji z centralnym zamkiem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”