Strona 1 z 1
[6N1] Przygasanie silnika
: 12 paź 2015, 18:44
autor: pinokio204
Witam
Posiadam Vw Polo III z roku 1995 o silniku 1.6 75km - benzyna
Moim problemem jest to, że podczas hamowanie gdy obroty spadają do 1000 to silnik przygasa tzn obroty spadają do 500 i silnik się dławi - czasem zgaśnie czasem wraca na swoją normalną pozycje.
Ktoś miał coś podobnego lub wie co to może być ?
Słyszałem że servo może być uszkodzone lub filtr paliwa trochę zaśmiecony
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 12 paź 2015, 19:19
autor: paffcio
pinokio204
jakbys troche forum przejrzal to bys doczytal ze nalezy wyczyscic przepustnice
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 12 paź 2015, 20:07
autor: Anonymous
albo na początek odczytać błedy z komputera
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 14 paź 2015, 1:10
autor: Jacob
Mam w sumie pytanie do tematu a nie chce już zakładać nowego, objawy takie jak u kolegi ustały po czyszczeniu przepustnicy ale martwi mnie to, że odpalam rano auto i nie włącza się ssanie. Jakiś pomysł ? Odpinałem czujnik temp. i żadnej zmiany.
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 14 paź 2015, 20:28
autor: pinokio204
[quote="Jacob"]Mam w sumie pytanie do tematu a nie chce już zakładać nowego, objawy takie jak u kolegi ustały po czyszczeniu przepustnicy ale martwi mnie to, że odpalam rano auto i nie włącza się ssanie. Jakiś pomysł ? Odpinałem czujnik temp. i żadnej zmiany.[/quote]
Witam
Miałeś mocno zabrudzoną tą przepustnicę? bo u mnie te objawy kiedyś były rzadko ale teraz to juz porządek dzienny i nie wiem czego się spodziewać. Pozdrawiam
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 15 paź 2015, 14:50
autor: Jacob
Od góry bardzo nie, ale od środka to chyba nikt od 97 nie czyścił wcześniej. A jeżeli Tobie spadają tak obroty to masz prawdopodobnie problem z podciśnieniem. Dokładniej chodzi mi o te wężyki, które wychodzą z obudowy filtra powietrza i jeden dochodzi na spód kolektora ssącego a drugi do takiej gruszki która jest na przewodzie od pompy hamulcowej, podejrzewam, że tu jest problem. Ale jak go rozwiązać musisz pytać lepiej znających się ode mnie. Wiem, że do tych wężyków dochodzą jakieś zaworki w obudowie filtra może uszkodził się któryś ?
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 15 paź 2015, 19:26
autor: pinokio204
[quote="Jacob"]Od góry bardzo nie, ale od środka to chyba nikt od 97 nie czyścił wcześniej. A jeżeli Tobie spadają tak obroty to masz prawdopodobnie problem z podciśnieniem. Dokładniej chodzi mi o te wężyki, które wychodzą z obudowy filtra powietrza i jeden dochodzi na spód kolektora ssącego a drugi do takiej gruszki która jest na przewodzie od pompy hamulcowej, podejrzewam, że tu jest problem. Ale jak go rozwiązać musisz pytać lepiej znających się ode mnie. Wiem, że do tych wężyków dochodzą jakieś zaworki w obudowie filtra może uszkodził się któryś ?[/quote]
Jestem po czyszczeniu przepustnicy

Jednak nie była taka zła jeżeli chodzi o wygląd i zabrudzenie.
Wszystkie problemy z obrotami zniknęły, hamuje się płynnie obroty są na swoim miejscu.
Nawet nie sądziłem że to może być to

Pozdrawiam
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 15 paź 2015, 21:54
autor: Jacob
To się ciesze ale serio następnym razem to poczytaj trochę najpierw i jak piszą na forum, że przepustnica to przepustnica.

Adaptowałeś ją ? Nie wiem czy w AEE sama się adaptuje czy trzeba vagiem..
Re: [6N1] Przygasanie silnika
: 15 paź 2015, 22:37
autor: pinokio204
[quote="Jacob"]To się ciesze ale serio następnym razem to poczytaj trochę najpierw i jak piszą na forum, że przepustnica to przepustnica.

Adaptowałeś ją ? Nie wiem czy w AEE sama się adaptuje czy trzeba vagiem..[/quote]
Właśnie mam AEE, nie adaptowałem, po skręceniu wszystko jest jak należy nawet nie musiałem przejeżdżać paru kilometrów jak niektórzy piszą żeby ją "dotrzeć".