[6N1] Przygasanie silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pinokio204
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:28

[6N1] Przygasanie silnika

Post autor: pinokio204 »

Witam

Posiadam Vw Polo III z roku 1995 o silniku 1.6 75km - benzyna

Moim problemem jest to, że podczas hamowanie gdy obroty spadają do 1000 to silnik przygasa tzn obroty spadają do 500 i silnik się dławi - czasem zgaśnie czasem wraca na swoją normalną pozycje.

Ktoś miał coś podobnego lub wie co to może być ?
Słyszałem że servo może być uszkodzone lub filtr paliwa trochę zaśmiecony
Proszę o pomoc

Pozdrawiam
Czerwona strzała
Awatar użytkownika
paffcio
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 5507
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:10
Lokalizacja: RJA

Post autor: paffcio »

pinokio204

jakbys troche forum przejrzal to bys doczytal ze nalezy wyczyscic przepustnice
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

albo na początek odczytać błedy z komputera
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

Mam w sumie pytanie do tematu a nie chce już zakładać nowego, objawy takie jak u kolegi ustały po czyszczeniu przepustnicy ale martwi mnie to, że odpalam rano auto i nie włącza się ssanie. Jakiś pomysł ? Odpinałem czujnik temp. i żadnej zmiany.
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Awatar użytkownika
pinokio204
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:28

Post autor: pinokio204 »

[quote="Jacob"]Mam w sumie pytanie do tematu a nie chce już zakładać nowego, objawy takie jak u kolegi ustały po czyszczeniu przepustnicy ale martwi mnie to, że odpalam rano auto i nie włącza się ssanie. Jakiś pomysł ? Odpinałem czujnik temp. i żadnej zmiany.[/quote]



Witam
Miałeś mocno zabrudzoną tą przepustnicę? bo u mnie te objawy kiedyś były rzadko ale teraz to juz porządek dzienny i nie wiem czego się spodziewać. Pozdrawiam
Czerwona strzała
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

Od góry bardzo nie, ale od środka to chyba nikt od 97 nie czyścił wcześniej. A jeżeli Tobie spadają tak obroty to masz prawdopodobnie problem z podciśnieniem. Dokładniej chodzi mi o te wężyki, które wychodzą z obudowy filtra powietrza i jeden dochodzi na spód kolektora ssącego a drugi do takiej gruszki która jest na przewodzie od pompy hamulcowej, podejrzewam, że tu jest problem. Ale jak go rozwiązać musisz pytać lepiej znających się ode mnie. Wiem, że do tych wężyków dochodzą jakieś zaworki w obudowie filtra może uszkodził się któryś ?
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Awatar użytkownika
pinokio204
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:28

Post autor: pinokio204 »

[quote="Jacob"]Od góry bardzo nie, ale od środka to chyba nikt od 97 nie czyścił wcześniej. A jeżeli Tobie spadają tak obroty to masz prawdopodobnie problem z podciśnieniem. Dokładniej chodzi mi o te wężyki, które wychodzą z obudowy filtra powietrza i jeden dochodzi na spód kolektora ssącego a drugi do takiej gruszki która jest na przewodzie od pompy hamulcowej, podejrzewam, że tu jest problem. Ale jak go rozwiązać musisz pytać lepiej znających się ode mnie. Wiem, że do tych wężyków dochodzą jakieś zaworki w obudowie filtra może uszkodził się któryś ?[/quote]




Jestem po czyszczeniu przepustnicy :) Jednak nie była taka zła jeżeli chodzi o wygląd i zabrudzenie.
Wszystkie problemy z obrotami zniknęły, hamuje się płynnie obroty są na swoim miejscu.
Nawet nie sądziłem że to może być to :)
Pozdrawiam
Czerwona strzała
J
Jacob
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 220
Rejestracja: 23 sty 2015, 21:39

Post autor: Jacob »

To się ciesze ale serio następnym razem to poczytaj trochę najpierw i jak piszą na forum, że przepustnica to przepustnica. :) Adaptowałeś ją ? Nie wiem czy w AEE sama się adaptuje czy trzeba vagiem..
Pomogłem ? Kliknij pomógł
Awatar użytkownika
pinokio204
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 26
Rejestracja: 06 lip 2015, 19:28

Post autor: pinokio204 »

[quote="Jacob"]To się ciesze ale serio następnym razem to poczytaj trochę najpierw i jak piszą na forum, że przepustnica to przepustnica. :) Adaptowałeś ją ? Nie wiem czy w AEE sama się adaptuje czy trzeba vagiem..[/quote]



Właśnie mam AEE, nie adaptowałem, po skręceniu wszystko jest jak należy nawet nie musiałem przejeżdżać paru kilometrów jak niektórzy piszą żeby ją "dotrzeć".
Czerwona strzała
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”