86C2F - gall_anonim
: 14 gru 2014, 14:30
Witam, polo jest w rodzinie od 5 lat. Kupione tylko na chwilę za parę groszy, z pełnym bagażnikiem części
, okazało się, że spędzi trochę dłużej czasu, a następnie zostalo postanowione, że ma już tutaj dożywocie
.
Model: 86C2F
Rok produkcji: końcówka 1992 (wg vin '93)
Silnik: 1.4 D 48 KM
Kolor: granatowy o kodzie LA5E
Felgi: Borbet C 13" opony Fulda Ecocontrol 155/65/13 i 175/70/13
Przebieg: na liczniku 230 tys, rzeczywisty pewnie ok 400-500 tys km :crazy:
Nagłośnienie:
radio VW Alpha + 2 x Alpine i 2 x Peying
Wyposażenie:
elektryczna regulacja świateł
podgrzewany fotel kierowcy
Zmiany:
kierownica GT
remont kapitalny silnika, który przekroczył wartość auta
znaczki VW pomalowane w czarny mat
Plany:
przywrócenie go do oryginału
trzeba zajrzeć do skrzyni biegów (zrobione)
polerka lakieru
zmiana wnętrza na seryjne (aktualnie siedzenia z Fox'a), oraz naprawienie podgrzewania fotela
Polo od nowości miało lakierowane powtórnie tylko 2 elementy - przedni i tylni błotnik, wszystkie szyby oryginalne. Poza tym całe nadwozie i podwozie nie naprawiane, nie malowane. :-D. Zakupiłem felgi ATS Cup 15", które wypolerowałem, oraz szykowałem się do obniżenia polo, ale z racji tego, że robię średnio raz na miesiąc trasę ok 350 km w jedną stronę, zmieniła się trochę koncepcja i nie zamierzam go obniżać, przynajmniej nie mocno, a felgi muszę sprzedać.
A teraz trochę zdjęć








tamten tłumik został zdjęty, a przednie stalówki są już takie same, jak tylne
Komentarze mile widziane


Model: 86C2F
Rok produkcji: końcówka 1992 (wg vin '93)
Silnik: 1.4 D 48 KM
Kolor: granatowy o kodzie LA5E
Felgi: Borbet C 13" opony Fulda Ecocontrol 155/65/13 i 175/70/13
Przebieg: na liczniku 230 tys, rzeczywisty pewnie ok 400-500 tys km :crazy:
Nagłośnienie:

Wyposażenie:


Zmiany:



Plany:




Polo od nowości miało lakierowane powtórnie tylko 2 elementy - przedni i tylni błotnik, wszystkie szyby oryginalne. Poza tym całe nadwozie i podwozie nie naprawiane, nie malowane. :-D. Zakupiłem felgi ATS Cup 15", które wypolerowałem, oraz szykowałem się do obniżenia polo, ale z racji tego, że robię średnio raz na miesiąc trasę ok 350 km w jedną stronę, zmieniła się trochę koncepcja i nie zamierzam go obniżać, przynajmniej nie mocno, a felgi muszę sprzedać.
A teraz trochę zdjęć









tamten tłumik został zdjęty, a przednie stalówki są już takie same, jak tylne

Komentarze mile widziane
