86C2F - gall_anonim

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

86C2F - gall_anonim

Post autor: gall_anonim »

Witam, polo jest w rodzinie od 5 lat. Kupione tylko na chwilę za parę groszy, z pełnym bagażnikiem części :grin: , okazało się, że spędzi trochę dłużej czasu, a następnie zostalo postanowione, że ma już tutaj dożywocie :).

Model: 86C2F
Rok produkcji: końcówka 1992 (wg vin '93)
Silnik: 1.4 D 48 KM
Kolor: granatowy o kodzie LA5E
Felgi: Borbet C 13" opony Fulda Ecocontrol 155/65/13 i 175/70/13
Przebieg: na liczniku 230 tys, rzeczywisty pewnie ok 400-500 tys km :crazy:

Nagłośnienie:
:arrow: radio VW Alpha + 2 x Alpine i 2 x Peying

Wyposażenie:
:arrow: elektryczna regulacja świateł
:arrow: podgrzewany fotel kierowcy

Zmiany:
:arrow: kierownica GT
:arrow: remont kapitalny silnika, który przekroczył wartość auta
:arrow: znaczki VW pomalowane w czarny mat

Plany:
:arrow: przywrócenie go do oryginału
:arrow: trzeba zajrzeć do skrzyni biegów (zrobione)
:arrow: polerka lakieru
:arrow: zmiana wnętrza na seryjne (aktualnie siedzenia z Fox'a), oraz naprawienie podgrzewania fotela


Polo od nowości miało lakierowane powtórnie tylko 2 elementy - przedni i tylni błotnik, wszystkie szyby oryginalne. Poza tym całe nadwozie i podwozie nie naprawiane, nie malowane. :-D. Zakupiłem felgi ATS Cup 15", które wypolerowałem, oraz szykowałem się do obniżenia polo, ale z racji tego, że robię średnio raz na miesiąc trasę ok 350 km w jedną stronę, zmieniła się trochę koncepcja i nie zamierzam go obniżać, przynajmniej nie mocno, a felgi muszę sprzedać.

A teraz trochę zdjęć :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

tamten tłumik został zdjęty, a przednie stalówki są już takie same, jak tylne :)
Komentarze mile widziane :)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2015, 18:10 przez gall_anonim, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
iparts
Newbie
Newbie
Posty: 23
Rejestracja: 26 mar 2013, 15:28
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: iparts »

Ładny samochód :) Przebieg niż 230 na pewno wyższy. Fajne masz plany, powodzenia i szerokości :)
Zapraszamy forumowiczów do internetowego sklepu z częściami - http://www.iparts.pl/auto/vw,121.html
Awatar użytkownika
jasny93
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 19 mar 2013, 15:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jasny93 »

Ufff... właśnie chciałem pisać apropo tego tłumika ze.. troszke nie pasuję :grin: Ogólnie elegancka polóweczka, jak faktycznie jest w takim stanie to moje gratulacje ! :) Teraz tylko dopieścić i nikomu nie oddawać ! ;)
Polo 86c2f 1.4D

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: gall_anonim »

Dzięki, o to, że pójdzie w inne ręce nie ma się co martwić :-D mam okazję kupić alufelgi 13" z kompletem opon za 280 zł, stan bieżnika 6 mm. Jedyna moja obawa to fakt, że te opony są wielosezonowe, nigdy na takich nie jeździłem, ale z tego co wiem nie bardzo nadają się do jazdy zarówno w lato i w zimę. Miał ktoś do czynienia z takimi oponami i mógłby się wypowiedzieć? :)
Awatar użytkownika
jasny93
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 55
Rejestracja: 19 mar 2013, 15:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: jasny93 »

Osobiście też nie miałem okazji posiadać takich wynalazków, bo za każdym razem odradzali mi ten wybór :) Tak jak mówisz podobno nie działają ani w lato ani w zimę. Ale jednak myślę że jak za taką cenę warto wziąć jak na fajnych felgach, opony zawsze można z czasem wymienić jak faktycznie nie będzie się dało na nich śmigać :)
Polo 86c2f 1.4D

ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Auto ogólnie w dobrym stanie. Plany dobre. Ja był dołożył zewnętrzny pakiet GT + halogeny. Lampy tył zostawił ori nie dymione. W środek wnętrze z GT lub Style i radio GAMMA + 4 głośniki w ori miejscach. Polerka wiadomo potrzebna na każdym ponad 20-sto letnim lakierze :)
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

W większości przypadków jest tak, że jak coś jest do wszystkiego to tak naprawdę jest do niczego. Moim zdaniem opony wielosezonowe tyle samo warte co nalewki. Polówka bardzo fajna, dobrze działasz i oby tak dalej. Powodzenia!
Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: gall_anonim »

Dzięki za miłe słowa :) Co do wnętrza wcześniej miałem takie plany, ale teraz zastanawiam się nad odnowieniem fabrycznych foteli. Cały czas myślałem, że to mata grzewcza jest spalona od podgrzewania fotela, ale ostatnio jadę w nocy i zapaliło się podświetlenie włącznika podgrzewania, potem zgasło. Czyli bardzo możliwe, że to wina włącznika, lub przewodów. A podgrzewany fotel fajny bajer na zimę, szkoda tego wyrzucać :) Felgi i opony sobie na razie odpuszczę, tamte, o których pisałem, to zwykłe 13" no name, a jak mam kupować byle co, to lepiej dać spokój. W to miejsce kupię trochę gratów :-)
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

kolego a dałbyś radę wyjąć guzik od podgrzewanych foteli z konsoli i zrobić mi fotkę kabli które lecą do tego guzika?
Awatar użytkownika
przemo92
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 611
Rejestracja: 09 lis 2013, 17:03
Lokalizacja: Mostówka/Warszawa

Post autor: przemo92 »

Masz rację co do koła, albo dozbieraj kasy i kup jakieś wypasione koło ;-) co do grzania foteli to sprawdź cała instalacje może gdzieś ci nie łączy, sprawdź miernikiem przełącznik.
Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: gall_anonim »

[quote=""Wojciechus""]kolego a dałbyś radę wyjąć guzik od podgrzewanych foteli z konsoli i zrobić mi fotkę kabli które lecą do tego guzika?[/quote]

nie ma sprawy, jutro Ci zrobię :)
Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: gall_anonim »

Tak jak pisałem, załączam zdjęcia włącznika i kostki grzania fotela. :)
ObrazekObrazekObrazek

Mam takie pytanie, od czego jest ta kostka? Znajduje się ona przy puszcze z bezpiecznikami
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Wojciechus
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 641
Rejestracja: 18 paź 2010, 1:05
Lokalizacja: Wawa/Białystok

Post autor: Wojciechus »

to kostka od halogenów ;)

PS: dzięki za foto, chętnie w ogóle zajrzałbym pod deskę u Ciebie żeby zobaczyć jak ta instalacja wygląda ;)
Awatar użytkownika
gall_anonim
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 85
Rejestracja: 29 maja 2013, 19:26
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: gall_anonim »

Każde polo miało taką kostkę? Mam też pod radiem dwustopniowy włącznik halogenów. Czyli mam rozumieć, że miała wcześniej halogeny? Skoro tak, to miała wymieniany zderzak. Bardzo to możliwe, ponieważ miała lakierowany prawy przedni błotnik, czyli mógł też być uszkodzony przy tym zderzak. Sciągać deski nie zamierzam, ale jeśli do tego dojdzie porobię kilka zdjęć :)
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Tak miały wszystkie polówki. Wiązka halogenów do puszki z bezpiecznikami i włącznik halogenów były w standardzie. Wystarczy dorobić wiązkę do lamp i kupić halogeny.
ODPOWIEDZ

Wróć do „86C2F”