[6N] Silnik gaśnie 1 sek po odpaleniu [FILM]

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
radar_88
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2014, 22:08

[6N] Silnik gaśnie 1 sek po odpaleniu [FILM]

Post autor: radar_88 »

Mam VW Polo 1.6 benzyna 1995r.

Od pewnego czasu samochód ma problem z zapalaniem.
Czasami odpali normalnie i po zapaleniu ma jakieś 800 obrotów.
Czasami po odpaleniu schodzi poniżej 500 i gaśnie. Czasami dodanie gazu ratuje sprawę, a czasami nie.
Czasami nie zapala wcale i muszę kręcić po 4-5 razy żeby załapał.

Wczoraj i dziś miałem sytuację że bez problemu zapalił, ale gasł po 1 sekundzie działa silnika.
Nagrałem nawet filmik tej sytuacji http://youtu.be/nQESx76SaI8?list=UUBkxy ... v3gHWp_kRA

Co może być powodem problemu?
Z góry Dzięki za wskazówki.

PS. 3 miesiące temu kupiłem nowy akumulator, a na wiosnę wymieniłem kable zapłonowe bo miał problem z zapalaniem po deszczu.
Awatar użytkownika
krzychu20
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3262
Rejestracja: 19 sty 2011, 20:03
Lokalizacja: okolice Przemyśla

Post autor: krzychu20 »

Według mnie, możesz mieć problem z immobilajzerem, który właśnie odcina zapłon.
Jeśli masz drugi kluczyk, to spróbuj nim odpalić.
Awatar użytkownika
gti21
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 340
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: gti21 »

immobilajzer, też to przerabiałem w 6n'ce
r
radar_88
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2014, 22:08

Post autor: radar_88 »

Tylko, że ja na 99% nie mam immobilizera :/
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

radar_88
Masz. Każde 6N ma immo.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
r
radar_88
Newbie
Newbie
Posty: 11
Rejestracja: 24 lis 2014, 22:08

Post autor: radar_88 »

Masz. Każde 6N ma immo.
Elektryk tez mnie o tym dziś uświadomił.

Auto było u mechanika. Ten po jednym zakręceniu rozrusznikiem stwierdził, że to jest sprawa do elektryka. Zapalił na pych i kazał jechać do majstra od kabelków.
Na miejscu mistrz po krótkim opisie problemu stwierdził, że to immobilizer.
Auto zostało w warsztacie. Czekam na telefon.

Samochód naprawiony.
Powodem gaśnięcia po zapaleniu był niesprawny immo.
Wymieniono mi także czujnik temperatury silnika - teraz na zimnym mam 1000 obrotów zamiast 800.

Teraz zapala jak nówka :)

Koszt - 160zł w Krakowie
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”