[86c2f] Która pompa paliwa umiera

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
herbowy8
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:51

[86c2f] Która pompa paliwa umiera

Post autor: herbowy8 »

Witam, odkąd kupiłem swoje polo, to jest z nim taki problem, że wskazówka poziomu paliwa 0 przyjęła jako jakieś 7-8litrów. Pierwszy raz się o tym przekonałem kiedy wracałem autem, "było jeszcze te kilka litrów, do stacji spokojnie wystarczy", ale po drodze okazało się, że właśnie tam jest 0(już jeden kolega z forum miał taki problem, ale nie znalazłem odpowiedzi na to dlaczego tak jest) trzeba było pchac do stacji :crazy: . Był także taki problem że ta pompa wręcz wyła podczas jazdy, ale na zakrętach cichła. Wczoraj wracając nie było zbyt kolorowo, bo polo co prawda na wolnych obrotach chodziło, do 2tys strasznie sie dławiło, a potem już około 3 i w góre szło śmiało. Tak więc dało się jechać, ale nie mniej niż jakieś 3k obrotów. Teraz rodzi się pytanie, czy to zewnętrzną czy wewnętrzną pompe paliwa wymieniać? Może coś innego jest nie tak?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

a jak się filtry paliwa mają?
Awatar użytkownika
herbowy8
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:51

Post autor: herbowy8 »

Filtry? Gdzie są jeszcze oprócz tego przy zewnętrznej pompie? (silnik 3f)
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Pompa w zbiorniku ma na wejściu taki filtr siateczkowy. Sprawdź, czy nie jest zapchany.
Awatar użytkownika
herbowy8
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 02 maja 2014, 20:51

Post autor: herbowy8 »

Ha, tu jest dobra historia bo sprawdzałem go wczoraj i go nie było wcale a potem wyłowiłem 2 takie z baku :D przeczyściłem, włożyłem na miejsce i dalej to samo :agresyw:
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Najprostszy sposób sprawdzenia czy ta druga pompa daje radę jest odpięcie przewodu zasilającego w paliwo listwę wtryskową i zatkanie go palcem. Jak przekręcisz zapłon i nie utrzymasz palucha to znaczy, że pompa daje dobre ciśnienie.
Awatar użytkownika
piotmag
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 458
Rejestracja: 04 lut 2013, 17:29
Lokalizacja: Skorcz

Post autor: piotmag »

Jeszcze masz filtr paliwa za pompa ta pod spodem (u mnie jeszcze był oryginalny)
ODPOWIEDZ

Wróć do „pozostałe”