[6N]Remont głowicy z adx.
: 18 wrz 2014, 23:13
Witam , do mojego polo 1.0 bedę zakładać głowicę po remoncie z silnika adx.
Mam ją już na warsztacie rozłożoną ze wszystkiego. Wybiłem prowadnice zaworowe i tu zaczął się mój problem. Powolutku wbiłem nową prowadnicę , nie było z tym najmniejszych problemów lecz zawór już się nie zmieścił;/ :banghead: Chwyciłem za suwmiarkę i mierzę , stara prowadnica miała 11.02 ,a nowa 11.07 .Jak myślicie czy to jest winą tego że nie potrafię włożyć zaworu? Na luźno nie ma najmniejszego oporu . Czy coś to zmieni jak rozgrzeję gniazdo zaworowe i wtedy wbiję prowadnicę czy faktycznie 05 setek robi aż tak wielką różnicę?
Doradźcie bo stara głowica jest już na wykończeniu. Chciałbym założyć jeszcze do głowicy wałek z aex czy to dobry pomysł? bo kolektor dolotowy będzie rozwiercony pod przepustnicę z RP-ka.
Dodam żę zamontowałem taką prowadnicę http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4620430590
a zamontowane były takie
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4531940723
Mam ją już na warsztacie rozłożoną ze wszystkiego. Wybiłem prowadnice zaworowe i tu zaczął się mój problem. Powolutku wbiłem nową prowadnicę , nie było z tym najmniejszych problemów lecz zawór już się nie zmieścił;/ :banghead: Chwyciłem za suwmiarkę i mierzę , stara prowadnica miała 11.02 ,a nowa 11.07 .Jak myślicie czy to jest winą tego że nie potrafię włożyć zaworu? Na luźno nie ma najmniejszego oporu . Czy coś to zmieni jak rozgrzeję gniazdo zaworowe i wtedy wbiję prowadnicę czy faktycznie 05 setek robi aż tak wielką różnicę?
Doradźcie bo stara głowica jest już na wykończeniu. Chciałbym założyć jeszcze do głowicy wałek z aex czy to dobry pomysł? bo kolektor dolotowy będzie rozwiercony pod przepustnicę z RP-ka.
Dodam żę zamontowałem taką prowadnicę http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4620430590
a zamontowane były takie
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4531940723