[6N]Remont głowicy z adx.

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

[6N]Remont głowicy z adx.

Post autor: Katoo »

Witam , do mojego polo 1.0 bedę zakładać głowicę po remoncie z silnika adx.
Mam ją już na warsztacie rozłożoną ze wszystkiego. Wybiłem prowadnice zaworowe i tu zaczął się mój problem. Powolutku wbiłem nową prowadnicę , nie było z tym najmniejszych problemów lecz zawór już się nie zmieścił;/ :banghead: Chwyciłem za suwmiarkę i mierzę , stara prowadnica miała 11.02 ,a nowa 11.07 .Jak myślicie czy to jest winą tego że nie potrafię włożyć zaworu? Na luźno nie ma najmniejszego oporu . Czy coś to zmieni jak rozgrzeję gniazdo zaworowe i wtedy wbiję prowadnicę czy faktycznie 05 setek robi aż tak wielką różnicę?

Doradźcie bo stara głowica jest już na wykończeniu. Chciałbym założyć jeszcze do głowicy wałek z aex czy to dobry pomysł? bo kolektor dolotowy będzie rozwiercony pod przepustnicę z RP-ka.

Dodam żę zamontowałem taką prowadnicę http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4620430590

a zamontowane były takie
http://img10.allegroimg.pl/photos/orygi ... 4531940723
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

11.02 i 11.07 to średnice wewnętrzne?
jeżeli tak to nowa ma większą więc zawór powinien wejść z większym luzem nawet
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Nie to średnica zewnętrzna. Do obu wchodzi luzem, ale już po googlowałem trochę i wyczytałem że to normalka że nie wchodzi. Teraz trza jest potraktować rozwiertakiem nastawnym. Potem będę docierać zawory mam już pastę 1 i 0.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
P
Puszkin
Początkujący
Początkujący
Posty: 108
Rejestracja: 28 kwie 2011, 13:28
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: Puszkin »

Prowadnice zaworowe po wcisnięciu w głowicę się kalibruje.

Podczas montażu głowicę trzeba nagrzać ( piekarnik, kuchenka) a prowadnice zaraz przed montażem wyjąć z zamrażalnika, wkladasz je palcami, a po montażu nie ma opcji zeby się ruszyła :-)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”