dziwnie reaguje na pedał gazu?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

dziwnie reaguje na pedał gazu?

Post autor: raf7 »

Koledzy mam taki dziwne objawy w moim Polo, znowu popadało i to nieźle i takie objawy, silnik odpalił normalnie obroty 1000rpm 10s i zgasł, drugi raz zapalił chodzi normalnie. Jadę w trasę zwalniam przed skrzyżowaniem, dwójka wbita i gaz i nie idzie, sek. i reaguje na gaz. Na jałowym obroty na poziomie 900, czyli pierwsza kreska przed 1tyś, niby dobrze, ale co chwile telepnie go jakby go chciało zdusić. A najgorsze, to np. wyprzedzam lecę na czwórce gaz w podłogę obroty na poziomie 3000rpm dochodzą do 4000rpm i z powrotem na 3000rpm i w górę i już normalnie reaguje na gaz. Dodać mogę, że świece i kable to NGK zmieniane w zimie, nowy filtr powietrza, filtra paliwa nie ruszałem ma 1,5 roku, cewka nówka, bo niedawno mi się stopiła. Sam nie wiem co jest grane, podejrzewam że coś albo łapie wilgoci, albo coś musiało paść :eek Przepustnice oglądałem i jak naciska się chociaż minimalnie pedał gazu to się otwiera klapka.
Da się cokolwiek zdiagnozować VAGiem? czy to jakiś czujnik czy sonda, czy problem leży po stronie przepustnicy, a może to wilgoć, tylko gdzie? :bow:
Awatar użytkownika
Cooyon
Swój
Swój
Posty: 827
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cooyon »

Otwórz kopułkę i oglądnij palec i elektrody. Szukaj nalotów, nadpaleń i brudu.

Cooyon.

Ps.:
Mamy taki sam silniczek :D
Interfejs VAG - na stanie i co się stanie? Nic kuna... VAG cudów nie czyni. On tylko zwiększa poczucie niepewności.
Szukam literatury fachowej...

"To nie są programy wpisane w stylu \'\' if \'silnik\' jest zmulony then więcej \'wachy\' "." (by Dee Jay Gucio)
Awatar użytkownika
conan
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 259
Rejestracja: 14 lis 2008, 21:30

Post autor: conan »

Sciągnij kopułkę aparatu zapłonowego i chwyć za niego i poruszaj na boki, możliwe że ma już zbyt wielki luz, w razie czego jest zestwa naprawczy ale lepiej kupić używkę na szrocie.
p
poloino1997
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 39
Rejestracja: 07 maja 2009, 20:50
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: poloino1997 »

Filtr paliwa? Może pompa paliwowa?. Spróbuj zatankować więcej paliwa. Miałem coś podobnego w Astrze. Pozdro
r
raf7
Początkujący
Początkujący
Posty: 140
Rejestracja: 14 lis 2008, 19:35
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: raf7 »

Faktycznie palec był już zużyty, kupiłem palec KW 906 121R i kopułkę KW 806 129 (3 razy jeździłem wymienić na inną do sklepu, bo facet dawał taką która nie dała się nałożyć na aparat zapłonowy) zapłaciłem za wszystko 45zł i teraz silnik pracuje normalnie. :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”