[6N2] Czyli kolejne Miśkowe Polo :D 1.4 MPI AUD EDITION
: 26 cze 2014, 20:23
Elo
:piwo:
Po ponad roku od wypadku i straty 9N oraz bujania się włoską myślą techniczną, która niespodziewanie się posypała do stopnia, że naprawa nie miała sensu przyszedł czas na powrót do tego na co od wyżej wspomnianego ponad roku czekałem... Była szybka akcja szukania i na szczęście nie musiałem jeździć po kraju, bo odpowiednie auto było 2 dzielnice dalej od miejsca zamieszkania
Szybkie oględziny na swoje oko i decyzja: prześwietlamy głębiej. Po oględzinach wyszło, ze jak na 13 letnie auto jest naprawdę si: autentyczny przebieg oraz naprawy lakiernicze związane tylko z przycierkami parkingowymi, a nie wypadkami oraz brak grubszych usterek technicznych więc decyzja BIORĘ
No i tak oto jest...
Trochę info o samym samochodzie:
Model: 6N2 3D EDITION
Rok produkcji: 2001r.
Przebieg: Przy kupnie (29-05-2014) 158 000km z kawałkiem
Silnik: benzyna 1.4 MPI AUD
Kolor: czarny akryl L041
Wyposażenie:
- ABS
- wspomaganie kierownicy
- skórzana kiera
- grill i listwy dachowe w kolorze nadwozia
- regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- Immobilizer + auto alarm z zamkiem centralnym
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- manualna klimatyzacja
- 2 poduchy
Dotychczasowe zmiany i naprawy od kupna samochodu:
- zalałem MOTULA 10W40 plus komplet filtrów
- wymiana piór przednich wycieraczek oraz pióra tylnej wycieraczki
- wymiana całego wydechu, bo poprzedni worcał ryczał i trzeszczał
- naprawa alarmu plus dołożenie centralnego
- wywaliłem OEM-owego kaseciaka VW i wpadł mój Kenwood KDC-4051UR co miałem w 9N i cieniasie reszta głośników to fabryka, która daje radę :oki:
Najbliższe plany:
- wymiana kompletnego rozrządu
- ogarnięcie długich w lewej lampie, bo jest coś z elektryką...
- wymiana węży odmy, bo na przeglądzie przed zakupem wyszło, że powinno się to zrobić plus umyć od dołu silnik, bo poprzednia właścicielka miała z odmą przygodę i jest syf po oleju
- do wymiany są łączniki stabilizatora
- ogarnięcie tego na co chyba każde polo cierpi czyli cieknący olejem wybierak skrzyni biegów
- zrobienie porządku z ukręconą dyszą od spryskiwacza tylnej szyby
A jak odbije się finansowo i porobię to co najpilniejsze to będzie czas na zabawę
czyli:
- biję się myślami pomiędzy kitem a gwintem, bo nie chce mi się co chwila przekładać zawiasu plus auto jest do użytku codziennego i skłaniam się ku kitowi
- ładne w rozsądnej cenie alu 15stki lub starlite, które mi się spodobały u patrykamp3 czy krzycha20
- halogeny, które bym dał w żółtą folię
- moze front GTI
- czekam na białą klubową wlepę od czaji :crazy:
- będę chciał dać lakier do ogarnięcia u Szmita w ECO
Zresztą zobaczymy co się urodzi....
Samochód na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:

Fota na pamiątkę z poprzednikiem....

C.D.N.
P.S.
Co by nie zapomnieć, bo głupio by było
Podziękowania dla Adrian_Malbork :piwo: za prześwietlenie przed zakupem, bo to dzięki temu się zdecydowałem oraz dla Szmita i jego ECO CAR DETAIL dzięki którego czarom czarnuch tak się świeci na fotach 
Po ponad roku od wypadku i straty 9N oraz bujania się włoską myślą techniczną, która niespodziewanie się posypała do stopnia, że naprawa nie miała sensu przyszedł czas na powrót do tego na co od wyżej wspomnianego ponad roku czekałem... Była szybka akcja szukania i na szczęście nie musiałem jeździć po kraju, bo odpowiednie auto było 2 dzielnice dalej od miejsca zamieszkania
Trochę info o samym samochodzie:
Wyposażenie:
- ABS
- wspomaganie kierownicy
- skórzana kiera
- grill i listwy dachowe w kolorze nadwozia
- regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach
- Immobilizer + auto alarm z zamkiem centralnym
- elektryczna regulacja wysokości świateł
- manualna klimatyzacja
- 2 poduchy
Dotychczasowe zmiany i naprawy od kupna samochodu:
- zalałem MOTULA 10W40 plus komplet filtrów
- wymiana piór przednich wycieraczek oraz pióra tylnej wycieraczki
- wymiana całego wydechu, bo poprzedni worcał ryczał i trzeszczał
- naprawa alarmu plus dołożenie centralnego
- wywaliłem OEM-owego kaseciaka VW i wpadł mój Kenwood KDC-4051UR co miałem w 9N i cieniasie reszta głośników to fabryka, która daje radę :oki:
Najbliższe plany:
- wymiana kompletnego rozrządu
- ogarnięcie długich w lewej lampie, bo jest coś z elektryką...
- wymiana węży odmy, bo na przeglądzie przed zakupem wyszło, że powinno się to zrobić plus umyć od dołu silnik, bo poprzednia właścicielka miała z odmą przygodę i jest syf po oleju
- do wymiany są łączniki stabilizatora
- ogarnięcie tego na co chyba każde polo cierpi czyli cieknący olejem wybierak skrzyni biegów
- zrobienie porządku z ukręconą dyszą od spryskiwacza tylnej szyby
A jak odbije się finansowo i porobię to co najpilniejsze to będzie czas na zabawę
- biję się myślami pomiędzy kitem a gwintem, bo nie chce mi się co chwila przekładać zawiasu plus auto jest do użytku codziennego i skłaniam się ku kitowi
- ładne w rozsądnej cenie alu 15stki lub starlite, które mi się spodobały u patrykamp3 czy krzycha20
- halogeny, które bym dał w żółtą folię
- moze front GTI
- czekam na białą klubową wlepę od czaji :crazy:
- będę chciał dać lakier do ogarnięcia u Szmita w ECO
Zresztą zobaczymy co się urodzi....
Samochód na dzień dzisiejszy prezentuje się tak:
Fota na pamiątkę z poprzednikiem....
C.D.N.
P.S.
Co by nie zapomnieć, bo głupio by było
