Polo 86c2f by JSM
: 24 maja 2014, 12:14
Witajcie, dłuuugo zastanawiałem się nad wrzuceniem tematu tutaj. Co nieco udało mi się zrealizować więc pokażę efekty, nad którymi pracowałem w zimę.
Jak to się zaczęło, kilka słów wstępu. Polówka znana od małego, dziadek mojego przyjaciela, z którym chodziłem od podstawówki do jednej klasy, zawsze woził się tym Polo. Kiedy za gówniarza oglądało się projekty na vwzone, zawsze mówiłem mu, że ma dać znać, jak będzie na sprzedaż. Mijały lata, zrobiłem prawko, kupiłem jeden samochód, drugi, trzeci, czwarty (którym do tej pory jeżdżę). Dziadek przez te wszystkie lata nie myślał o zmianie samochodu. Niestety bodajże w lipcu 2013 roku zmarł i Polunia kurzyła się w garażu, kiedy to jego wnuczek zadzwonił, że może mi ją sprzedać za symboliczną kwotę, bo wie, że w moich rękach nie pójdzie na żyletki, tym bardziej, że przebiegu ma nieco ponad sto tysięcy, bez zastanowienia stałem się jej posiadaczem :cool2:
Model: 86c2f
Rok produkcji: 1994
Liczba furtek: 3
Silnik: 1.3 AAV 55KM
Kolor: Indigoblau perl - granatowa perła LB5N
Koła: BBS RM 15" przód: 6,5J 165/45/15 tył: 8J 175/50/15 ET33
Wyposażenie:
typowy golas, wersja FOX
Przeprowadzone zmiany:
licznik z obrotomierzem
tunel środkowy
klapa schowka pasażera
kit 80/60 TaTechnix
poprawki blacharskie (usunięcie rdzy z nadkoli)
odświeżenie powłoki lakierniczej
konserwacja podwozia, podłużnic itd.
zaklepanie rantów tył
BBS RM (malowany rotor na waniliowy, polerka rantów, + dokupienie dwóch nowych 2" na tył)
białe kierunkowskazy DEPO (rozcięte i pomalowane na czarno)
ciemne lampy przód
dorzucona oryginalna popielniczka z zapalniczką
nowe słoneczniki
czarny znaczek przód i tył
nowe tarcze hamulcowe Brembo + klocki Ferodo
zbiornik płynu spryskiwaczy z Passata B2 ukryty w podszybiu
oryginalne halogeny Hella dedykowane do 86c2f z oryginalną wiązką
wygłuszenie matami boczków tył, kanapy tył i bagażnika + włóknina na tylne kielichy
nowe lampy Hella tył z G60/GT (ciemny kieurnek)
nowe kierunkowskazy boczne DEPO
materiałowe siwe boczki przód, tył + siwa półka bagażnika bez głośników
wygładzony zderzak przód
dokładka zderzaka Corsa C
nowa zaślepka podszybia
radio JVC + głośniki Magnat Car Fit Style 87
i masa pierdółek typu kompleksowe pranie tapicerki razem z wykładziną (szkoda było wyrzucać ori foteli ze względu na to, że od nowości były na nich pokrowce), wymiana krzywego fotela przód, błotnika lewego, wymiana olejów z filtrami, uszczelniacza skrzyni biegów, przewody hamulcowe, bak paliwa, przewody paliwowe, wahacz, kompletne czyszczenie komory silnika itp.
Planowane zmiany:
gwint (przód musi zejść niżej)
kierownica + naba + jakaś gała
wstawienie reperaturek z Golfa 1 (tylne felgi są na styk)
SWAP ?
siwy dywan
porządek w komorze silnika
i wiele wiele pierdółek które wyjdą w praniu
Trochę zdjęć:
Od początku prowadzona dokumentacja

Graty do wnętrza, czyli uzupełnianie wyposażenia:

Wymiana części eksploatacyjnych:

Przed założeniem kitu wszystko wyczyszczone do gołej blachy + nowa powłoka:

Udało się dorwać oryginalne: (dzięki kerst)

Pierwsza rozbiórka i ocena stanu blachy, było ok, więc dogłębne czyszczenie i nowa warstwa zabezpieczająca. Podłużnice, podłoga, błotniki od wewnętrznej strony, wszystko skręcone na nowych śrubach:

Komora jeszcze nie skończona, zaślepka się robi

'Zestaw małego tunera':
Koła:

Pierwsze przymiarki na nowych rantach (jeszcze stary kolor felg - takie zakupiłem):

Niestety nie mam za dużo zdjęć złożonego Polówki z racji tego, że cały czas coś poprawiam itd
Wymyję, nawoskuję i porobię porządne foty, a nie takie ulepy z telefonu 

Jak to się zaczęło, kilka słów wstępu. Polówka znana od małego, dziadek mojego przyjaciela, z którym chodziłem od podstawówki do jednej klasy, zawsze woził się tym Polo. Kiedy za gówniarza oglądało się projekty na vwzone, zawsze mówiłem mu, że ma dać znać, jak będzie na sprzedaż. Mijały lata, zrobiłem prawko, kupiłem jeden samochód, drugi, trzeci, czwarty (którym do tej pory jeżdżę). Dziadek przez te wszystkie lata nie myślał o zmianie samochodu. Niestety bodajże w lipcu 2013 roku zmarł i Polunia kurzyła się w garażu, kiedy to jego wnuczek zadzwonił, że może mi ją sprzedać za symboliczną kwotę, bo wie, że w moich rękach nie pójdzie na żyletki, tym bardziej, że przebiegu ma nieco ponad sto tysięcy, bez zastanowienia stałem się jej posiadaczem :cool2:
Model: 86c2f
Rok produkcji: 1994
Liczba furtek: 3
Silnik: 1.3 AAV 55KM
Kolor: Indigoblau perl - granatowa perła LB5N
Koła: BBS RM 15" przód: 6,5J 165/45/15 tył: 8J 175/50/15 ET33
Wyposażenie:

Przeprowadzone zmiany:

























i masa pierdółek typu kompleksowe pranie tapicerki razem z wykładziną (szkoda było wyrzucać ori foteli ze względu na to, że od nowości były na nich pokrowce), wymiana krzywego fotela przód, błotnika lewego, wymiana olejów z filtrami, uszczelniacza skrzyni biegów, przewody hamulcowe, bak paliwa, przewody paliwowe, wahacz, kompletne czyszczenie komory silnika itp.
Planowane zmiany:







Trochę zdjęć:
Od początku prowadzona dokumentacja


Graty do wnętrza, czyli uzupełnianie wyposażenia:


Wymiana części eksploatacyjnych:

Przed założeniem kitu wszystko wyczyszczone do gołej blachy + nowa powłoka:

Udało się dorwać oryginalne: (dzięki kerst)

Pierwsza rozbiórka i ocena stanu blachy, było ok, więc dogłębne czyszczenie i nowa warstwa zabezpieczająca. Podłużnice, podłoga, błotniki od wewnętrznej strony, wszystko skręcone na nowych śrubach:




Komora jeszcze nie skończona, zaślepka się robi


'Zestaw małego tunera':



Koła:

Pierwsze przymiarki na nowych rantach (jeszcze stary kolor felg - takie zakupiłem):




Niestety nie mam za dużo zdjęć złożonego Polówki z racji tego, że cały czas coś poprawiam itd




