[6n/classic] montaż sterowania centralnym i alarm

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Iron987
Początkujący
Początkujący

[6n/classic] montaż sterowania centralnym i alarm

Post autor: Iron987 »

Witam, zakupiłem alarm i chciałbym pozbierać informacje na temat jak się do tego zabrać. To jest instrukcja jego montażu

ObrazekObrazekObrazek

Zostałem poproszony o dowiedzenie się gdzie idą jakie kable, bo sam nie będę tego podłączał, no chyba, że okaże się faktycznie banalne. To tak potrzebowałbym informacji gdzie znajdę, i jak wygląda :

- + od zapłonu
-12v styk od hamulca
- krańcówki bagażnika i drzwi
- i sterowanie kompresorem
- kierunki lewy/prawy ( na forum znalazłem czytałem ale nie mogę tego ponownie znaleźć )

Jestem w tym zielony, ale interesuje mnie to i chciałbym podłączyć to również z waszą pomoc, za co bardzo z góry dziękuje.

Jeżeli macie jakieś jeszcze dodatkowe porady co jak i gdzie to bardzo bym prosił.
Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
BraHOL 12
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany

Post autor: BraHOL 12 »

1.zapłon radio, wył świateł skrzynka bezpieczników tam najszybciej
2.pod pedałem
3.krancówka jest kostka koło wajchy otwierania maski pod wykładziną i bagażnik w lampce
4.najlepiej koło samej pompki rozpiska jest na forum , ewntualnie pod nogami kierowcy
5 pod nogami kierowcy są kierunki
rozpiska viewtopic.php?f=182&t=50353 tylko nie wiem co z tym domykaniem musiał bym popatrzeć u siebie
Jest to bardzo proste próbówka w dłoń , forum i chęci :piwo:
miłego montażu :)
Sunshine Live Electronic Music Radio
i\'ll always remember
Awatar użytkownika
Iron987
Początkujący
Początkujący