Turbo
Ja doskonale wiem o czym mówisz
Volkswagen nie produkuje niektórych swoich części
tylko zleca to innym firmą które robią to dla nich pod ich logo
Jest wybite na danej części logo VW a niczym nie różni się od produktu firmy
Jestem tego samego zdania co ty że nie ma sensu kupować i przepłacać tylko za logo wybite na części.
Dlatego pytałem co wkładali w fabryce na pierwszy raz od nowości bo chciałem kupić tego samego producenta.
pytałem w serwisie i nie chcieli mi udzielić takiej informacji ponieważ to tajemnica firmy.
co do kosztów:
Rozrząd w serwisie vw Aso
części koło 1000zł wymiana koło 1000zł razem prawie 2000zł gwarancja 100% na najmniejszy stukot gwizd rolki itp. wymiana na nową część na ich koszt Wpis w vw serwisie katalogu vw
mój samochód ma już parę wpisów z zagranicy, przy sprzedaży to się liczy (ale ja nie zamierzam go sprzedawać)
W serwisie pana mechanika
gdzie się znają i dobrze robią
koło 1200zł/1300zł
paski conti rolki ruville pompa ruville
gwarancja 70 tysięcy km też wymieniają jak coś gwiźdze
Mam do wyboru jeszcze mechanika bez gwarancji
kupuje sam części na swój koszt (+- 600zł) wymiana koło 250zł
Co byście wybrali ?