Przepustnicę zapewne masz elektroniczna, więc jakbyś potrzebował, tutaj masz jak zrobić jej adaptację:
Kod: Zaznacz cały
PROCEDURA ADAPTACJI PRZEPUSTNICY W POJAZDACH Z PRZEPUSTNICĄ DBW
(Sprawdź czy komunikacja z silnikiem jest realizowana przez protokół
KWP-1281 - informacja widoczna w lewym, górnym rogu ekranu
"Odczyt z sterownika"). Niektóre przykłady pojazdów, w których
sterownik silnika wykorzystuje KWP-1281 ( rok prod. 2000 + ):
Golf / GTi / Bora / Jetta / Nowy Beetle / Audi TT 1.8 T
Zapłon włączony, silnik nie pracuje!
[Wybór]
[01 - Silnik]
[Bloki pomiarowe - 08]
Wybierz grupę "060".
[Idź!]
[Przełącz na Nastawy - 04]
Po przełączaniu na Nastawy podstawowe w górnym, prawym polu ekranu
pojawi się informacja:
"Adapt. trwa" i rozpocznie się proces adaptacji. Można będzie również
usłyszeć pracę przepustnicy i zauważyć jak zmieniają się pewne wartości
wyświetlane przez program VAG-COM.
System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund,
po czym można ponownie przełączyć na :
[Bloki pomiarowe - 08]
...i gotowe.
PODCZAS WYKONYWANIA POWYŻSZEJ PROCEDURY NIE WOLNO DOTYKAĆ PEDAŁU
GAZU I SILNIK NIE MOŻE BYĆ URUCHOMIONY.
________________________________________
Przepustnice odkręć - 4 śruby na imbus (ampulowe), rozmiar bodajże 5mm. Wyczyść ją konkretnie. Ja miałem tak zawaloną, że płukanka benzyną sama w sobie nic by nie dała. Wziąłem płaski wkrętak i wszystko ładnie zeskrobałem z przepustnicy. Potem dopiero ją porządnie wypłukałem. Możesz nawet ją sobie otworzyć, żeby dobrze wyczyścić krawędzie.
Pozdrawiam