[86c2f] Zimny kopci na czarno...POMOCY!!!

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

R
Rosol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 260
Rejestracja: 30 gru 2011, 13:45
Lokalizacja: Końskie

[86c2f] Zimny kopci na czarno...POMOCY!!!

Post autor: Rosol »

Witam wszystkich
Mam problem z 1.3 55KM a mianowicie jak jest zimny to strasznie kopci na czarno,jak jadę to się dławi i dusi,jak się rozgrzeje to wszystko gra,dodam że 2 miesiące temu wymieniłem kopułkę,palec,przewody,świece i filtry...aha i zbliża się termin wymiany oleju a stan się trzyma,od poprzedniej nic nie dolewałem...Jeśli ktoś ma pomysł co może być mojej Poli proszę o pomoc bo ręce opadają... :niewiem:

....a może to coś z zapłonem? Jak go ustawić prawidłowo,są jakieś znaki?

....dodam jeszcze ogromne spalanie-około 12l/100km (benzyna),i nie wiem co wam jeszcze podpowiedzieć,żeby uzyskać jakąś pomoc od was..

wyczyściłem przepustnicę,wymieniłem filtr powietrza,ustawiłem zapłon pod fabrykę i pali 9 przy mojej jeździe,a nogę mam ciężką,nie kopci,nie dusi,temat do zamknięcia,dzięki za pomoc... :cool2:
Tu jest wszystko...
http://www.vwpolo-info.de/Home
Awatar użytkownika
NAJS^^
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 mar 2010, 23:38
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: NAJS^^ »

Witam. Mam prawie to samo co kolega wyżej tylko że spalanie w normie... cóż to może być?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Na moją skromną wiedzę wygląda jak by dostawał za dużą dawkę paliwa. Może problem tkwi w czujnikach temperatury?
Awatar użytkownika
NAJS^^
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 mar 2010, 23:38
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: NAJS^^ »

Czujniki temperatury z czego wiem są dwa jeden od załączania wentylatora a drugi od wskaźnika tem. na zegarach który nie pokazuje tem. to przez niego tak źle pali? i który to czujnik prawy czy lewy?
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Jeśli już tak liczymy to są 3. Jeden od załączania wentylatora chłodnicy, który jest wkręcony w chłodnicę. I on nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Kolejne dwa są obok siebie i obok termostatu bodajże. Czarny i niebieski. Jeden odpowiada za wskazania na zegarkach i nie ma wpływu na spalanie, a drugi podłączony jest do komputera i jest odpowiedzialny za spalanie, zwłaszcza na zimnym silniku. Spróbuj odpiąć wtyczkę i sprawdź, czy będzie różnica, czy dalej dymi, czy nie. I pamiętaj, jak będziesz wymieniał czujnik, to nie oszczędzaj na zamiennikach, kup droższy i lepszy, bo naczytałem się tutaj o kompletnym braku jakości tychże zamienników.
Awatar użytkownika
NAJS^^
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 84
Rejestracja: 11 mar 2010, 23:38
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: NAJS^^ »

[quote="adek1983"]nie oszczędzaj na zamiennikach, kup droższy i lepszy, bo naczytałem się tutaj o kompletnym braku jakości tychże zamienników.[/quote]
A jakiej firmy najlepiej?
J
Jedras
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 09 kwie 2010, 21:50

Post autor: Jedras »

VDO
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”