Witam wszystkich
Mam problem z 1.3 55KM a mianowicie jak jest zimny to strasznie kopci na czarno,jak jadę to się dławi i dusi,jak się rozgrzeje to wszystko gra,dodam że 2 miesiące temu wymieniłem kopułkę,palec,przewody,świece i filtry...aha i zbliża się termin wymiany oleju a stan się trzyma,od poprzedniej nic nie dolewałem...Jeśli ktoś ma pomysł co może być mojej Poli proszę o pomoc bo ręce opadają... :niewiem:
....a może to coś z zapłonem? Jak go ustawić prawidłowo,są jakieś znaki?
....dodam jeszcze ogromne spalanie-około 12l/100km (benzyna),i nie wiem co wam jeszcze podpowiedzieć,żeby uzyskać jakąś pomoc od was..
wyczyściłem przepustnicę,wymieniłem filtr powietrza,ustawiłem zapłon pod fabrykę i pali 9 przy mojej jeździe,a nogę mam ciężką,nie kopci,nie dusi,temat do zamknięcia,dzięki za pomoc... :cool2:
Czujniki temperatury z czego wiem są dwa jeden od załączania wentylatora a drugi od wskaźnika tem. na zegarach który nie pokazuje tem. to przez niego tak źle pali? i który to czujnik prawy czy lewy?
Jeśli już tak liczymy to są 3. Jeden od załączania wentylatora chłodnicy, który jest wkręcony w chłodnicę. I on nie ma nic wspólnego ze spalaniem. Kolejne dwa są obok siebie i obok termostatu bodajże. Czarny i niebieski. Jeden odpowiada za wskazania na zegarkach i nie ma wpływu na spalanie, a drugi podłączony jest do komputera i jest odpowiedzialny za spalanie, zwłaszcza na zimnym silniku. Spróbuj odpiąć wtyczkę i sprawdź, czy będzie różnica, czy dalej dymi, czy nie. I pamiętaj, jak będziesz wymieniał czujnik, to nie oszczędzaj na zamiennikach, kup droższy i lepszy, bo naczytałem się tutaj o kompletnym braku jakości tychże zamienników.
[quote="adek1983"]nie oszczędzaj na zamiennikach, kup droższy i lepszy, bo naczytałem się tutaj o kompletnym braku jakości tychże zamienników.[/quote]
A jakiej firmy najlepiej?