Strona 1 z 2
[6N] Jaka to pompa?
: 17 cze 2012, 23:39
autor: KondzioR.
jest to przedliftowa czy poliftowa?
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 18 cze 2012, 10:47
autor: Goozik
raczej po lifcie gdyz widac ze jest wciskany dekiel w straszych pompach jest tylko wkładna,ale dla pewnosci musiałbym wtyczke zobaczyc
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 18 cze 2012, 13:31
autor: KondzioR.
no niestety tylko takie foty :/ także może ktoś jeszcze sie wypowie
PozdróVWka.
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 18 cze 2012, 17:26
autor: czaja
a jest numer jakiś nabity na pompie?
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 19 cze 2012, 0:43
autor: pyc
Siema.
Założę się że 6N0919051N.
Nie rozumiem stwierdzenia przedliftowa - poliftowa. Pompę paliwa definiuje układ zasilania silnika monowtrysk, albo multipoint, a w polo 6n siedzą oba typy. Ta powyższa ze zdjęcia jest to pompa zdecydowanie do wielopunkta, ja też mam taką w APQ. Ciśnienie robocze 3 bary (te z monowtrysku są na 1,2 bara).
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 19 cze 2012, 0:45
autor: KondzioR.
Chodzi o ten pływak, zmieniłem licznik na poliftowy i teraz potrzebuję pompy z polifta żeby paliwo mi dobrze wskzaywało dlatego czy ona jest po 97r czy przed

Re: [6N] Jaka to pompa?
: 19 cze 2012, 0:54
autor: pyc
Pływak pływakiem, a na nim zwykła ścieżka rezystancyjna, nie sądzę żeby była różnica w rezystancji ścieżek pompy tej a jakiejś innej. Wychylenie wskazówki jest wprost proporcjonalne do zmiany rezystancji. Zegary nie mają tu nic do rzeczy. Gdyby jednak było przekłamanie we wskazaniu ilości paliwa zawsze można przygiąć drut na pływaku.
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 19 cze 2012, 6:34
autor: Jabolek
to jest pompa poliftowa.
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 19 cze 2012, 21:34
autor: Goozik
[quote="pyc"]iema.
Założę się że 6N0919051N.
Nie rozumiem stwierdzenia przedliftowa - poliftowa. Pompę paliwa definiuje układ zasilania silnika monowtrysk, albo multipoint, a w polo 6n siedzą oba typy. Ta powyższa ze zdjęcia jest to pompa zdecydowanie do wielopunkta, ja też mam taką w APQ. Ciśnienie robocze 3 bary (te z monowtrysku są na 1,2 bara).
[/quote]
i tu sie nie zgodze !moge ci pokazac pompe od 1,o aev i od 1,4 aex(do 97r),ciekawe czy powiedsz która jest jaka?fakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 1,5 a wielopunkt 3 bary
widoczna pompa na zdjeciu jest na bank poliftowa,po pierwsze na przekrecany kosz i wciskany dekiel,po drugie wtyczka jest z gory i jest zupełnie inna kostka niz w pompach przed lifem
pompa po lifcie
http://allegro.pl/pompa-paliwa-do-polo- ... 69909.html
i pompa przed liftem
http://allegro.pl/seat-ibiza-cordoba-vw ... 09332.html
i2361910953.html[quote="pyc"]zawsze można przygiąć drut na pływaku.[/quote]
powodzenia :mrgreen:
wskaznik bedzie nie precyzyjnie pokazywał stan paliwa
na poczqatku tak miałem jedak czesto wskaznik pokazywał bzdury
kupiłem pompe po lifcie przełozyłem sam pływak i dopiero wtedy wskaznik pokazywał normalnie,z reszta poczytaj forum kazdy to odradza wyginanie pływaka
mam z reszat cały komplet do dzis
licznik od arosy pompe paliwa z pływakiem od tolego,czujnik oleju i ramke do licznika
peace :victory:
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 20 cze 2012, 0:25
autor: pyc
Goozik.
Pompy które podałeś w linkach allegro zdecydowanie różnią się na pierwszy rzut oka nawet na zdjęciach i już po tym można poznać która jest do jakiego silnika wielo- czy monowtrysk. 1.0 AEV to monowtrysk, a 1.4 AEX to wielopunkt, więc pompa którą określiłeś jako "przed liftem" będzie do AEV, ta druga do AEXa. U mnie w classicu zegary są takie jakie miał 6N przed liftem i co pompę mam tą którą ty określiłeś jako "po lifcie".
Zmierzam więc do tego że określenie przed czy poliftowa jest nieprecyzyjne i kompletnie nie ma znaczenia jaka pompa siedzi w zbiorniku.
A co powiesz jeśli ktoś zrobił sobie swapa z 1.0 AEV na 1.4 AEX a zegary ma "przedliftowe" czyli takie jakie ma np. classic? Jaką mu wtedy pompę polecisz?
[quote="Goozik"] moge ci pokazac pompe od 1,o aev i od 1,4 aex(do 97r),ciekawe czy powiedsz która jest jaka?fakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 1,5 a wielopunkt 3 bary[/quote]
Ta od AEV będzie identyczna z tą z aukcji "przed liftem", a do AEX "po lifcie", mam rację?
Pozdrawiam.
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 20 cze 2012, 10:43
autor: Goozik
[quote="pyc"]A co powiesz jeśli ktoś zrobił sobie swapa z 1.0 AEV na 1.4 AEX a zegary ma "przedliftowe" czyli takie jakie ma np. classic? Jaką mu wtedy pompę polecisz?[/quote]
pompa od wielopunkta nie ma znaczenia jaki silnik,moze byc od 1.0 i od 1.6,jakakalowiek majaca 3 bary robocze,a chciałbym zauwazyc ze polo classik ma z polo 6n niewiele wspolnego ;)ja np w corobie 100 konnej mam taka sama pompe jak w polo 1,0 aer
defakto to jest seat cordoba,jednak pompy paliwa maja jednakowe
co do samych pomp paliwa [quote="pyc"]Ta od AEV będzie identyczna z tą z aukcji "przed liftem", a do AEX "po lifcie", mam rację?[/quote]
pompe z góra wciskana w ogole nie podepniesz bo jest inna wtyczka
tu masz np dwie pompy do silnika 1,4 i sa zupelnie inne
http://allegro.pl/pompa-paliwa-volkswag ... 80418.html
http://allegro.pl/vw-polo-lupo-pompa-pa ... 82564.html
wszystko zalezy który rok produkcji auta i w tym jest cały problem :good:
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 30 cze 2012, 12:28
autor: KondzioR.
Jest to 6 N0 919 051 L - czyli mam rozumieć że jest to poliftowa?
Jest opcja przełożenia samego czujnika z pływakiem do przedliftowej?
Czy przekładać całą pompę?
Re: Re: [6N] Jaka to pompa?
: 30 cze 2012, 13:18
autor: czaja
[quote="KondzioR."]Jest to 6 N0 919 051 L - czyli mam rozumieć że jest to poliftowa?
Jest opcja przełożenia samego czujnika z pływakiem do przedliftowej?
Czy przekładać całą pompę?[/quote]
Żeby przełożyć pływak i tak musisz wyjąć pompę. Ja bym wymienił całość
Re: [6N] Jaka to pompa?
: 30 cze 2012, 13:23
autor: rumcajs25
Tez bym sie w to nie bawił tylko cała przełozyc i job done!

Re: [6N] Jaka to pompa?
: 30 cze 2012, 14:18
autor: KondzioR.
Ja wiem, ale nie mam kostki do nowej pompy i nie wiem skąd za bardzo wytrzasnąć ..