[quote="pyc"]iema.
Założę się że 6N0919051N.
Nie rozumiem stwierdzenia przedliftowa - poliftowa. Pompę paliwa definiuje układ zasilania silnika monowtrysk, albo multipoint, a w polo 6n siedzą oba typy. Ta powyższa ze zdjęcia jest to pompa zdecydowanie do wielopunkta, ja też mam taką w APQ. Ciśnienie robocze 3 bary (te z monowtrysku są na 1,2 bara).
[/quote]
i tu sie nie zgodze !moge ci pokazac pompe od 1,o aev i od 1,4 aex(do 97r),ciekawe czy powiedsz która jest jaka?fakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 1,5 a wielopunkt 3 bary
widoczna pompa na zdjeciu jest na bank poliftowa,po pierwsze na przekrecany kosz i wciskany dekiel,po drugie wtyczka jest z gory i jest zupełnie inna kostka niz w pompach przed lifem
pompa po lifcie
http://allegro.pl/pompa-paliwa-do-polo- ... 69909.html
i pompa przed liftem
http://allegro.pl/seat-ibiza-cordoba-vw ... 09332.html
i2361910953.html[quote="pyc"]zawsze można przygiąć drut na pływaku.[/quote]
powodzenia :mrgreen:
wskaznik bedzie nie precyzyjnie pokazywał stan paliwa
na poczqatku tak miałem jedak czesto wskaznik pokazywał bzdury
kupiłem pompe po lifcie przełozyłem sam pływak i dopiero wtedy wskaznik pokazywał normalnie,z reszta poczytaj forum kazdy to odradza wyginanie pływaka
mam z reszat cały komplet do dzis
licznik od arosy pompe paliwa z pływakiem od tolego,czujnik oleju i ramke do licznika
peace :victory: