[6N] Jaka to pompa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

[6N] Jaka to pompa?

Post autor: KondzioR. »

Obrazek
Obrazek

jest to przedliftowa czy poliftowa?
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

raczej po lifcie gdyz widac ze jest wciskany dekiel w straszych pompach jest tylko wkładna,ale dla pewnosci musiałbym wtyczke zobaczyc
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

no niestety tylko takie foty :/ także może ktoś jeszcze sie wypowie :)

PozdróVWka.
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

a jest numer jakiś nabity na pompie?
p
pyc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 19 lip 2010, 22:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pyc »

Siema.
Założę się że 6N0919051N.
Nie rozumiem stwierdzenia przedliftowa - poliftowa. Pompę paliwa definiuje układ zasilania silnika monowtrysk, albo multipoint, a w polo 6n siedzą oba typy. Ta powyższa ze zdjęcia jest to pompa zdecydowanie do wielopunkta, ja też mam taką w APQ. Ciśnienie robocze 3 bary (te z monowtrysku są na 1,2 bara).
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Chodzi o ten pływak, zmieniłem licznik na poliftowy i teraz potrzebuję pompy z polifta żeby paliwo mi dobrze wskzaywało dlatego czy ona jest po 97r czy przed :)
p
pyc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 19 lip 2010, 22:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pyc »

Pływak pływakiem, a na nim zwykła ścieżka rezystancyjna, nie sądzę żeby była różnica w rezystancji ścieżek pompy tej a jakiejś innej. Wychylenie wskazówki jest wprost proporcjonalne do zmiany rezystancji. Zegary nie mają tu nic do rzeczy. Gdyby jednak było przekłamanie we wskazaniu ilości paliwa zawsze można przygiąć drut na pływaku.
Awatar użytkownika
Jabolek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1133
Rejestracja: 23 sty 2011, 10:13
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Jabolek »

to jest pompa poliftowa.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote="pyc"]iema.
Założę się że 6N0919051N.
Nie rozumiem stwierdzenia przedliftowa - poliftowa. Pompę paliwa definiuje układ zasilania silnika monowtrysk, albo multipoint, a w polo 6n siedzą oba typy. Ta powyższa ze zdjęcia jest to pompa zdecydowanie do wielopunkta, ja też mam taką w APQ. Ciśnienie robocze 3 bary (te z monowtrysku są na 1,2 bara).
[/quote]


i tu sie nie zgodze !moge ci pokazac pompe od 1,o aev i od 1,4 aex(do 97r),ciekawe czy powiedsz która jest jaka?fakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 1,5 a wielopunkt 3 bary
widoczna pompa na zdjeciu jest na bank poliftowa,po pierwsze na przekrecany kosz i wciskany dekiel,po drugie wtyczka jest z gory i jest zupełnie inna kostka niz w pompach przed lifem


pompa po lifcie
http://allegro.pl/pompa-paliwa-do-polo- ... 69909.html

i pompa przed liftem

http://allegro.pl/seat-ibiza-cordoba-vw ... 09332.html

i2361910953.html[quote="pyc"]zawsze można przygiąć drut na pływaku.[/quote]

powodzenia :mrgreen:
wskaznik bedzie nie precyzyjnie pokazywał stan paliwa
na poczqatku tak miałem jedak czesto wskaznik pokazywał bzdury
kupiłem pompe po lifcie przełozyłem sam pływak i dopiero wtedy wskaznik pokazywał normalnie,z reszta poczytaj forum kazdy to odradza wyginanie pływaka
mam z reszat cały komplet do dzis
licznik od arosy pompe paliwa z pływakiem od tolego,czujnik oleju i ramke do licznika

peace :victory:
p
pyc
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 81
Rejestracja: 19 lip 2010, 22:00
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pyc »

Goozik.
Pompy które podałeś w linkach allegro zdecydowanie różnią się na pierwszy rzut oka nawet na zdjęciach i już po tym można poznać która jest do jakiego silnika wielo- czy monowtrysk. 1.0 AEV to monowtrysk, a 1.4 AEX to wielopunkt, więc pompa którą określiłeś jako "przed liftem" będzie do AEV, ta druga do AEXa. U mnie w classicu zegary są takie jakie miał 6N przed liftem i co pompę mam tą którą ty określiłeś jako "po lifcie".
Zmierzam więc do tego że określenie przed czy poliftowa jest nieprecyzyjne i kompletnie nie ma znaczenia jaka pompa siedzi w zbiorniku.
A co powiesz jeśli ktoś zrobił sobie swapa z 1.0 AEV na 1.4 AEX a zegary ma "przedliftowe" czyli takie jakie ma np. classic? Jaką mu wtedy pompę polecisz?

[quote="Goozik"] moge ci pokazac pompe od 1,o aev i od 1,4 aex(do 97r),ciekawe czy powiedsz która jest jaka?fakt maja tylko inne cisnienie robocze mono ma chyba 1,5 a wielopunkt 3 bary[/quote]

Ta od AEV będzie identyczna z tą z aukcji "przed liftem", a do AEX "po lifcie", mam rację?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Goozik
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1724
Rejestracja: 12 lis 2008, 9:04
Lokalizacja: CB

Post autor: Goozik »

[quote="pyc"]A co powiesz jeśli ktoś zrobił sobie swapa z 1.0 AEV na 1.4 AEX a zegary ma "przedliftowe" czyli takie jakie ma np. classic? Jaką mu wtedy pompę polecisz?[/quote]

pompa od wielopunkta nie ma znaczenia jaki silnik,moze byc od 1.0 i od 1.6,jakakalowiek majaca 3 bary robocze,a chciałbym zauwazyc ze polo classik ma z polo 6n niewiele wspolnego ;)ja np w corobie 100 konnej mam taka sama pompe jak w polo 1,0 aer
defakto to jest seat cordoba,jednak pompy paliwa maja jednakowe
co do samych pomp paliwa [quote="pyc"]Ta od AEV będzie identyczna z tą z aukcji "przed liftem", a do AEX "po lifcie", mam rację?[/quote]
pompe z góra wciskana w ogole nie podepniesz bo jest inna wtyczka
tu masz np dwie pompy do silnika 1,4 i sa zupelnie inne

http://allegro.pl/pompa-paliwa-volkswag ... 80418.html

http://allegro.pl/vw-polo-lupo-pompa-pa ... 82564.html

wszystko zalezy który rok produkcji auta i w tym jest cały problem :good:
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Jest to 6 N0 919 051 L - czyli mam rozumieć że jest to poliftowa?


Jest opcja przełożenia samego czujnika z pływakiem do przedliftowej?
Czy przekładać całą pompę?
Awatar użytkownika
czaja
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 7102
Rejestracja: 10 kwie 2009, 0:00
Lokalizacja: Chotomów

Post autor: czaja »

[quote="KondzioR."]Jest to 6 N0 919 051 L - czyli mam rozumieć że jest to poliftowa?


Jest opcja przełożenia samego czujnika z pływakiem do przedliftowej?
Czy przekładać całą pompę?[/quote]
Żeby przełożyć pływak i tak musisz wyjąć pompę. Ja bym wymienił całość
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Tez bym sie w to nie bawił tylko cała przełozyc i job done! ;)
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
Awatar użytkownika
KondzioR.
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1351
Rejestracja: 12 wrz 2011, 17:52
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: KondzioR. »

Ja wiem, ale nie mam kostki do nowej pompy i nie wiem skąd za bardzo wytrzasnąć ..
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”