Polo 6n2 1.4 Mpi 27353km przebiegu od nowości u znajomego przestało spory czas z czego ostatnie 2 lata pod chmurką. Auto o własnych siłach nie chce odpalać ponieważ w listwie wtryskowej jest cały czas sucho i do tego mam parę pytań
1. Czy gdy w 6n2 w baku jest sucho trzeba zatankować większą ilość paliwa? Zalałem mu za 50zł i nic. (NP. NUBIRA II trzeba zatankować 16l ponieważ pompa jest położona skośnie)
2. Pompę słyszę tylko raz po przekręceniu kluczyka, po ponownym przekręceniu nic się nie dzieje tak jakby w listwie było ciśnienie i pompowanie było by zbędne tyle że nic się nie dzieje. Po kilkunastokrotnym wyłączaniu zapłonu pompa łapie
3. Gdzie znajdę przekaźniki oraz bezpiecznika za pompę odpowiadające .
[quote="daro71"]1. Czy gdy w 6n2 w baku jest sucho trzeba zatankować większą ilość paliwa? Zalałem mu za 50zł i nic. (NP. NUBIRA II trzeba zatankować 16l ponieważ pompa jest położona skośnie)
2. Pompę słyszę tylko raz po przekręceniu kluczyka, po ponownym przekręceniu nic się nie dzieje tak jakby w listwie było ciśnienie i pompowanie było by zbędne tyle że nic się nie dzieje. Po kilkunastokrotnym wyłączaniu zapłonu pompa łapie
3. Gdzie znajdę przekaźniki oraz bezpiecznika za pompę odpowiadające .[/quote]
ad. 1 - zalałeś około 8 litrów więc to o litr więcej niż wynosi cała rezerwa więc już pompa powinna ogarniać paliwo.
ad. 3 - przekaźnik znajdziesz pod kolumną kierownicy, przy lewym kolanie.
Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące immobilisera , w jaki sposób on w polo działa.
Ponieważ dałem polo w przepustnicę samostart to auto załapało to oznacza że immobiliser działa poprawnie czy może immo w polo działa na wtryski i inne elementy i w ten sposób tego nie sprawdzę??