IndigoBlue 6n2 by rzezin / UWAGA!
: 28 gru 2011, 22:06
Witam,
Nie którzy może jeszcze mnie pamiętają, zanim sprzedałem swoje niebieskie 6n byłem już posiadaczem auta które chyba nadszedł czas przedstawić
powodem sprzedaży 6n był fakt,że było to powypadkowe auto i jakość naprawy mnie nie zadowalała. Takie szybkie zdjęcie dla przypomnienia!

Natomiast auto które posiadam teraz to:
Model: 6n2
Silnik: 1.4 16v AUA
Drzwi: 3
Kolor: IndigoBlue Pearleffect
Wyposażenie: Poducha kierowcy, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, ori radio BETA, ABS
Felgi: BBS Solitudes w czarnym kolorze
Zawias: Gwint FK
Przez dłuższy czas ogarniałem mechanikę, by wszystko było tak jak być powinno. Zrobione zostało mnóstwo rzeczy, bo wiedziałem że ten samochód bede miał dużo dłużej niż poprzedni.
*Wymiana wszystkich filtrów, świec i oleju
*Wymiana przegubów zewnętrznych
*Wymiana maglownicy (używka lecz w pełni sprawna) a do tego nowe końcówki drążków
*Wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompa wody
*Nowe mocowania stabilizatora
*Nowe przeguby kulowe
*Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód i tył (odświeżone zaciski w kolor budy)

*Wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów (oczywiście zalane nowym olejem)

Po ogarniętej mechanice, wskoczył pierwszy mod - dość rzadko spotykany
nowe lampy na tył z wersji japońskiej

Mniej więcej w tym samym czasie, wymieniłem wykładzinę na nową, bo stara była bardzo zniszczona i dziurawa. Nowa wykładzina została pokryta farba do dywanów, tak jak zrobiłem to w 6N.

Następnie udało mi się kupić wnętrze w b.dobrym stanie - całość w czarnej skórze. Przednie fotele CC z mk3 Golfa, kanapa z zagłówkami również CC z mk3 Golfa, boczki natomiast z Polo 6N2 GTi też w czarnej skórze.

Wpadła też ori zmieniarka na 6 płyt, mieszek i gałka GTi oraz kierownica GTi by w pewnym stopniu wykończyć wnętrze.
Zdecydowałem się też na czarny sufit, wszystko robiłem sam. Materiał to 'alcantara', klej odporny na temperaturę do 75 stopni C, no i plastiki też poszły w czarny kolor.

A tutaj dwie przypadkowe fotki - niestety nie mam więcej zdjęć karoserii:

Graty które już zgromadziłem i leżą w domu to:
*Zderzak z wersji japońskiej
*Ori ksenon
*System spryskiwaczy lamp
*Grill GTi
*Dokładka GTi
*Drzwi pasażera jako,że obecne zaczęła łapać korozja
*Opony 165/40/16 na przód oraz 165/45/16 na tył
*Koła właśnie się polerują - BBS RS 16x7j przód i 16x8j tył
A plany na najbliższy czas, przed sezonem to nowy lakier (16 styczeń oddaje do lakierni), założyć wszystkie graty, kupić dystanse, skręcić gwint, dobrze spasować koło i powinno być całkiem przyjemnie!
Pozdrawiam!
Nie którzy może jeszcze mnie pamiętają, zanim sprzedałem swoje niebieskie 6n byłem już posiadaczem auta które chyba nadszedł czas przedstawić


Natomiast auto które posiadam teraz to:
Model: 6n2
Silnik: 1.4 16v AUA
Drzwi: 3
Kolor: IndigoBlue Pearleffect
Wyposażenie: Poducha kierowcy, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, ori radio BETA, ABS
Felgi: BBS Solitudes w czarnym kolorze
Zawias: Gwint FK
Przez dłuższy czas ogarniałem mechanikę, by wszystko było tak jak być powinno. Zrobione zostało mnóstwo rzeczy, bo wiedziałem że ten samochód bede miał dużo dłużej niż poprzedni.
*Wymiana wszystkich filtrów, świec i oleju
*Wymiana przegubów zewnętrznych
*Wymiana maglownicy (używka lecz w pełni sprawna) a do tego nowe końcówki drążków
*Wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompa wody
*Nowe mocowania stabilizatora
*Nowe przeguby kulowe
*Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód i tył (odświeżone zaciski w kolor budy)


*Wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów (oczywiście zalane nowym olejem)




Po ogarniętej mechanice, wskoczył pierwszy mod - dość rzadko spotykany



Mniej więcej w tym samym czasie, wymieniłem wykładzinę na nową, bo stara była bardzo zniszczona i dziurawa. Nowa wykładzina została pokryta farba do dywanów, tak jak zrobiłem to w 6N.







Następnie udało mi się kupić wnętrze w b.dobrym stanie - całość w czarnej skórze. Przednie fotele CC z mk3 Golfa, kanapa z zagłówkami również CC z mk3 Golfa, boczki natomiast z Polo 6N2 GTi też w czarnej skórze.






Wpadła też ori zmieniarka na 6 płyt, mieszek i gałka GTi oraz kierownica GTi by w pewnym stopniu wykończyć wnętrze.



Zdecydowałem się też na czarny sufit, wszystko robiłem sam. Materiał to 'alcantara', klej odporny na temperaturę do 75 stopni C, no i plastiki też poszły w czarny kolor.





A tutaj dwie przypadkowe fotki - niestety nie mam więcej zdjęć karoserii:


Graty które już zgromadziłem i leżą w domu to:
*Zderzak z wersji japońskiej
*Ori ksenon
*System spryskiwaczy lamp
*Grill GTi
*Dokładka GTi
*Drzwi pasażera jako,że obecne zaczęła łapać korozja
*Opony 165/40/16 na przód oraz 165/45/16 na tył
*Koła właśnie się polerują - BBS RS 16x7j przód i 16x8j tył
A plany na najbliższy czas, przed sezonem to nowy lakier (16 styczeń oddaje do lakierni), założyć wszystkie graty, kupić dystanse, skręcić gwint, dobrze spasować koło i powinno być całkiem przyjemnie!
