Nie którzy może jeszcze mnie pamiętają, zanim sprzedałem swoje niebieskie 6n byłem już posiadaczem auta które chyba nadszedł czas przedstawić


Natomiast auto które posiadam teraz to:
Model: 6n2
Silnik: 1.4 16v AUA
Drzwi: 3
Kolor: IndigoBlue Pearleffect
Wyposażenie: Poducha kierowcy, centralny zamek, elektryczne szyby i lusterka, ori radio BETA, ABS
Felgi: BBS Solitudes w czarnym kolorze
Zawias: Gwint FK
Przez dłuższy czas ogarniałem mechanikę, by wszystko było tak jak być powinno. Zrobione zostało mnóstwo rzeczy, bo wiedziałem że ten samochód bede miał dużo dłużej niż poprzedni.
*Wymiana wszystkich filtrów, świec i oleju
*Wymiana przegubów zewnętrznych
*Wymiana maglownicy (używka lecz w pełni sprawna) a do tego nowe końcówki drążków
*Wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompa wody
*Nowe mocowania stabilizatora
*Nowe przeguby kulowe
*Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód i tył (odświeżone zaciski w kolor budy)


*Wymiana wszystkich łożysk w skrzyni biegów (oczywiście zalane nowym olejem)




Po ogarniętej mechanice, wskoczył pierwszy mod - dość rzadko spotykany



Mniej więcej w tym samym czasie, wymieniłem wykładzinę na nową, bo stara była bardzo zniszczona i dziurawa. Nowa wykładzina została pokryta farba do dywanów, tak jak zrobiłem to w 6N.







Następnie udało mi się kupić wnętrze w b.dobrym stanie - całość w czarnej skórze. Przednie fotele CC z mk3 Golfa, kanapa z zagłówkami również CC z mk3 Golfa, boczki natomiast z Polo 6N2 GTi też w czarnej skórze.






Wpadła też ori zmieniarka na 6 płyt, mieszek i gałka GTi oraz kierownica GTi by w pewnym stopniu wykończyć wnętrze.



Zdecydowałem się też na czarny sufit, wszystko robiłem sam. Materiał to 'alcantara', klej odporny na temperaturę do 75 stopni C, no i plastiki też poszły w czarny kolor.





A tutaj dwie przypadkowe fotki - niestety nie mam więcej zdjęć karoserii:


Graty które już zgromadziłem i leżą w domu to:
*Zderzak z wersji japońskiej
*Ori ksenon
*System spryskiwaczy lamp
*Grill GTi
*Dokładka GTi
*Drzwi pasażera jako,że obecne zaczęła łapać korozja
*Opony 165/40/16 na przód oraz 165/45/16 na tył
*Koła właśnie się polerują - BBS RS 16x7j przód i 16x8j tył
A plany na najbliższy czas, przed sezonem to nowy lakier (16 styczeń oddaje do lakierni), założyć wszystkie graty, kupić dystanse, skręcić gwint, dobrze spasować koło i powinno być całkiem przyjemnie!
