Strona 1 z 2
klopoty z polo
: 08 cze 2011, 12:51
autor: konwalia
Witam Was mam kilka mnie nurtujących pytań.
Mam problem z nagrzanym trzęsącym silnikiem, ustawiłem porządnie zapłon na lampę stroboskopową objawy troszkę ustąpiły (miej się trzęsie) wymieniona była wcześniej kopulka i palec. Zostaly przewody zmierzyłem miernikiem oporność. I wyszlo tak:
Przewod od strony pasażera pokolej
1)4.43
2) 2.79
3) 2,80
4) 2,78
i na cewce 2.75
Dobre wyniki ? czy przewody do bani ? Bo jak nie to poduszki zostały.
Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink
I jeszcze mam taka dolegliwość jak jade wolno, w miejscu albo i ruszam kierownica to trzeszczy. Na filmiku pokazane jak to słychać. Trzeszczy zaznaczyłem na zdjęciu.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/F ... directlink
i filmik
http://www.youtube.com/watch?v=6cCFeLejFwc
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 17:23
autor: Liwio
[quote=""konwalia""]Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink [/quote]
to jest rura, która odprowadza wodę z przegrody między silnikiem a kabiną, dziura jest pod wentylatorem(nagrzewnicą) wyczyść i zostaw żeby wisiała swobodnie...
[quote=""konwalia""]I jeszcze mam taka dolegliwość jak jade wolno, w miejscu albo i ruszam kierownica to trzeszczy. Na filmiku pokazane jak to słychać. Trzeszczy zaznaczyłem na zdjęciu.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/F ... directlink
[/quote]
a co do tego to posprawdzaj czy się nigdzie nie obciera, mogą to być końcówki drążków lub łożyska mcpersona...
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 17:24
autor: Brzeziak_
Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink
Tą rurką spływa Ci woda z podszybia to znaczy tam gdzie masz nawiew, ako i bezpieczniki. U mnie nie było żadnej opaski.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 17:30
autor: konwalia
to nikt nie wie jak to jest z tymi kablami ?
Lozyska to nie sa nie obciera tez, dziwiek wydobywa się z miejsca zaznaczonego na czerwono.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 18:06
autor: jaro
Z tego co pamiętam kabel od cewki ma mieć 5k Ohm (4+1), a pozostałe na świece mają mieć chyba po 2k Ohm (1+1). Na pewno jeden z przewodów masz od jakiegoś innego zestawu.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 18:12
autor: konwalia
Z tego samego. Na pewno.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 18:13
autor: Liwio
to może na maglownicy za tą blachą co pokazałeś zdaje się jest taka guma harmonijkowa może ona obciera się o budę, albo zapieczona jest tulejka wraz ze śrubą co jest przykręcona końcówka drążka i obraca się guma w tej blasze... oblukaj to dobrze...
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 18:24
autor: jaro
Chyba podałem odwrotne wartości - na elektrodzie wyczytałem, że typowe wartości rezystancji to ok. 2 kohm - ten z cewki oraz ok. 5-6 kohma pozostałe.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 18:27
autor: konwalia
to co z moimi kablami sa do d.... ?
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 21:16
autor: jaro
Na to wychodzi, może fajki były źle zarobione przez producenta ;] A te przewody to są nowe czy jakieś stare? Może i tak lepiej wymienić na nowe. Ja mam sentech koszt około 80 zł z przesyłką i są ok.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 21:24
autor: konwalia
stare mam :/ a jak wymienie i nadal bedzie latala buda ;/ ?
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 21:55
autor: qboslavo
to przynajmniej wyeliminujesz jedną z potencjalnych przyczyn ;P i będziesz szukać dalej. kable tak czy siak warto wymienić.
Re: klopoty z polo
: 08 cze 2011, 23:03
autor: raadek1990
mi telepalo zmienilem swiece dalej telepalo zmienilem poduchy dalej telepie

przywyknij ;P co do trzeszczenia zaznaczyłeś miejsce laczenia drazkow kierowniczych z maglownica moze guma z drazka kierowniczego tam z tulejki ociera o cos ?? a moze cos podlazlo ewentualnie poluzuj tam srube moze ustapi ;P
Re: klopoty z polo
: 09 cze 2011, 9:55
autor: konwalia
radek a probowales wymienic czujnik niebieski przy termostacie? Bo jezeli silnik sie nagrzewa i caly lata to cos chyba z czujnikiem temperatury ? (uwzgledniajac ze wszystko zostalo wymienione) Bo wtrysk jest elektroniczny i calym balaganelm steruje komputer silnika a to wtyczka jest jakos poloczona z tym czujnikiem to moze to od tego ? Bo on reguluje temperature na ssaniu ? Przez co obroty skacza ? Jak myślicie ? Szkoda ze nie mam obrotomierza. Nie da go się jakoś sprawdzić miernikiem ?
Re: klopoty z polo
: 09 cze 2011, 16:42
autor: raadek1990
ja mam obrotomierz i wskazówka stoi sztywno z tym ze jak dobrze pamiętam to w granicach 750 obrotów na nagrzanym

i nowy termostat temperaturę mi trzyma dobrą
