klopoty z polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

klopoty z polo

Post autor: konwalia »

Witam Was mam kilka mnie nurtujących pytań.

Mam problem z nagrzanym trzęsącym silnikiem, ustawiłem porządnie zapłon na lampę stroboskopową objawy troszkę ustąpiły (miej się trzęsie) wymieniona była wcześniej kopulka i palec. Zostaly przewody zmierzyłem miernikiem oporność. I wyszlo tak:
Przewod od strony pasażera pokolej
1)4.43
2) 2.79
3) 2,80
4) 2,78
i na cewce 2.75
Dobre wyniki ? czy przewody do bani ? Bo jak nie to poduszki zostały.
Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta? https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink
I jeszcze mam taka dolegliwość jak jade wolno, w miejscu albo i ruszam kierownica to trzeszczy. Na filmiku pokazane jak to słychać. Trzeszczy zaznaczyłem na zdjęciu.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/F ... directlink

i filmik http://www.youtube.com/watch?v=6cCFeLejFwc
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

[quote=""konwalia""]Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta? https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink [/quote]

to jest rura, która odprowadza wodę z przegrody między silnikiem a kabiną, dziura jest pod wentylatorem(nagrzewnicą) wyczyść i zostaw żeby wisiała swobodnie...

[quote=""konwalia""]I jeszcze mam taka dolegliwość jak jade wolno, w miejscu albo i ruszam kierownica to trzeszczy. Na filmiku pokazane jak to słychać. Trzeszczy zaznaczyłem na zdjęciu.
https://picasaweb.google.com/lh/photo/F ... directlink
[/quote]

a co do tego to posprawdzaj czy się nigdzie nie obciera, mogą to być końcówki drążków lub łożyska mcpersona...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
Brzeziak_
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1333
Rejestracja: 13 lut 2010, 22:41
Lokalizacja: Koronowo

Post autor: Brzeziak_ »

Następne pytanie co to za rura miałem w niej duszo zanieczyszczen i opaske ? zacisnać ja czy ma być otwarta? https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink
Tą rurką spływa Ci woda z podszybia to znaczy tam gdzie masz nawiew, ako i bezpieczniki. U mnie nie było żadnej opaski.
Obrazek

To Ona] viewtopic.php?f=28&t=15443

Pas Koronowo 03.04.2011
Toruń 0
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

to nikt nie wie jak to jest z tymi kablami ?

Lozyska to nie sa nie obciera tez, dziwiek wydobywa się z miejsca zaznaczonego na czerwono.
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Z tego co pamiętam kabel od cewki ma mieć 5k Ohm (4+1), a pozostałe na świece mają mieć chyba po 2k Ohm (1+1). Na pewno jeden z przewodów masz od jakiegoś innego zestawu.
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

Z tego samego. Na pewno.
Awatar użytkownika
Liwio
Początkujący
Początkujący
Posty: 167
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:09
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Liwio »

to może na maglownicy za tą blachą co pokazałeś zdaje się jest taka guma harmonijkowa może ona obciera się o budę, albo zapieczona jest tulejka wraz ze śrubą co jest przykręcona końcówka drążka i obraca się guma w tej blasze... oblukaj to dobrze...
------------->LIWIO<------------
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.p ... 286#p42286 -MOJE POLO
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Chyba podałem odwrotne wartości - na elektrodzie wyczytałem, że typowe wartości rezystancji to ok. 2 kohm - ten z cewki oraz ok. 5-6 kohma pozostałe.
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

to co z moimi kablami sa do d.... ?
Awatar użytkownika
jaro
Początkujący
Początkujący
Posty: 177
Rejestracja: 14 lis 2008, 10:31

Post autor: jaro »

Na to wychodzi, może fajki były źle zarobione przez producenta ;] A te przewody to są nowe czy jakieś stare? Może i tak lepiej wymienić na nowe. Ja mam sentech koszt około 80 zł z przesyłką i są ok.
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

stare mam :/ a jak wymienie i nadal bedzie latala buda ;/ ?
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

to przynajmniej wyeliminujesz jedną z potencjalnych przyczyn ;P i będziesz szukać dalej. kable tak czy siak warto wymienić.
Obrazek
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

mi telepalo zmienilem swiece dalej telepalo zmienilem poduchy dalej telepie :D przywyknij ;P co do trzeszczenia zaznaczyłeś miejsce laczenia drazkow kierowniczych z maglownica moze guma z drazka kierowniczego tam z tulejki ociera o cos ?? a moze cos podlazlo ewentualnie poluzuj tam srube moze ustapi ;P
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

radek a probowales wymienic czujnik niebieski przy termostacie? Bo jezeli silnik sie nagrzewa i caly lata to cos chyba z czujnikiem temperatury ? (uwzgledniajac ze wszystko zostalo wymienione) Bo wtrysk jest elektroniczny i calym balaganelm steruje komputer silnika a to wtyczka jest jakos poloczona z tym czujnikiem to moze to od tego ? Bo on reguluje temperature na ssaniu ? Przez co obroty skacza ? Jak myślicie ? Szkoda ze nie mam obrotomierza. Nie da go się jakoś sprawdzić miernikiem ?
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

ja mam obrotomierz i wskazówka stoi sztywno z tym ze jak dobrze pamiętam to w granicach 750 obrotów na nagrzanym :P i nowy termostat temperaturę mi trzyma dobrą :)
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”