Przerywa, przegrzewa się i nie grzeje w środku...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Przerywa, przegrzewa się i nie grzeje w środku...

Post autor: Jarekk1813 »

Kurde nie wiem co się stało podejrzewam głowicę i pewnie to się zgadza bo strasznie dużo szlamu mam w odmie i przy filtrze powietrza. Ale czemu nie ma ogrzewania...?? :niewiem:
Z góry dzięki za odpowiedź
Pozdrawiam
Zapomniałem napisać że cały czas przerywa podczas jazdy i ledwo odpala i czasem gaśnie bez powodu... Strach jeździć
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

kolego a weze wodne są bardzo twarde po paru minutach chodzenia silnika??
m
mario1987
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 67
Rejestracja: 19 lis 2008, 22:04

Post autor: mario1987 »

napisz jaki masz silnik itp
czy odpowietrzałes układ?
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

Nie odpowietrzałem ale za każdy raz są bąbelki więc nie wiem co jest.
A węży nie sprawdzałem a co to za różnica jakie są?
Silnik to 1,3 AAV + lpg
Awatar użytkownika
BALON
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 572
Rejestracja: 14 lis 2008, 14:49
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: BALON »

[quote=""Jarekk1813""]A węży nie sprawdzałem a co to za różnica jakie są?[/quote]
bo jeśli uszczelka pod głowicą ci padnie to są takie objawy :angry:
[quote=""bruczyk""] weze wodne są bardzo twarde po paru minutach chodzenia silnika[/quote]
i ja moge to osobiście na własnym przykładzie potwierdzić :talkative: :grin:
Było 86c coupe 1985r <!-- s]
r
r-tea
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 72
Rejestracja: 30 kwie 2009, 0:26

Post autor: r-tea »

Dodatkowo przy wydmuchanej uszczelce głowicy, w nagrzewnicy mogą gromadzić się gazy i układ się cały czas zapowietrza- stąd brak ogrzewania. Miałem podobne objawy w 6n, z tym że tam nic nie szarpało i nie gasło. Silnik się grzał a ogrzewania w środku nie było. Okazało się, że pompa wody nie wytrzymała.
POLO 86C/2F
1.3 3F w nadwoziu Stelilheck (po swapie)
J
Jarekk1813
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 30
Rejestracja: 15 lis 2008, 4:05
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Jarekk1813 »

Dzisiaj została zdjęta głowica i się okazało ze jest uszczelka wydmuchana na 1cylindrze a przy kanale wodnym lekko pęknięta głowica jest przez to że jakiś głupek tulejował otwór na świece i prawdopodobnie dał za duży nad wymiar i na siłę wkręcał i dlatego pękła :( A tak to nie jest tak źle jak to zrobię to na pewno go nie sprzedam... Ehhh
p
promo
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2010, 19:53

Post autor: promo »

Witam, sorka za odkopywanie tematu ale nie ma sensu zakładać nowego bo mam ten sam problem, silnik się przegrzewa, płyn się gotuje...
-wentylator sprawdzony
-chłodnica sprawdzona

Wyraźnie nie ma obiegu wody, dolny wąż od chłodnicy raczej zimny nagrzewa się dopiero po dłuższej jeździe.
termostat wymieniony na nowy... (lekko pęknięta obudowa od wewnątrz, w miejscu wpięcia czujników temp, nie wiem czy ma to znaczenie...)

Teraz wywaliłem termostat w ogóle i się przejadę by sprawdzić czy to jego wina...

Jeśli nie to to podejrzewam jeszcze:
-urwana pompa wody (kolega miał tak w passacie że urwało się kółko z łopatkami i kręciła się "na pusto") lecz byłoby to trochę dziwne bo była wymieniana jakiś miesiąc temu na nową gdyż w poprzedniej wyrobiły się łożyska (nie przeciekała)...
-wydmuchana uszczelka pod głowica? słyszałem że też są takie objawy...

Jakieś pomysły? będę wdzięczny za wszelkie rady

bez termostatu też się grzeje, obstawiam uszczelkę;) tak czy inaczej dzisiaj biorę się za rozkopywanie silnika...
p
promo
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2010, 19:53

Post autor: promo »

uszczelka pod głowicą wymieniona... nadal brak obiegu wody ;/ wąż odchodzący od chłodnicy na termostat zimny... wszystkie pozostałe gorące....

skończyły mi się już pomysły...
jedynie plastik do którego schodzą się wszystkie węże jest wewnątrz pęknięty -ma to jakieś znaczenie?
p
promo
Newbie
Newbie
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2010, 19:53

Post autor: promo »

udało się, poodpowietrzałem go jeszcze dokładnie i poszło ;)
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”