Czy lać ceramizer?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

M
Murzynisko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 30 paź 2009, 10:27
Lokalizacja: Lębork

Czy lać ceramizer?

Post autor: Murzynisko »

Hej.
Mam kłopot. Autko mi gaśnie samo na zimnym silniku i strasznie kopci. Mechanik powiedział,ze jest zła kompresja na jednym garze.
I zasugerował by lać CERAMIZER.
Co wy na to?
Proszę o poradę.
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote=""Murzynisko""]Co wy na to?[/quote]
Chcesz pojeździć na tym silniku to nie lej. Chcesz szybko sprzedać samochód zalej, ale wtedy spróbuj go wstawić na giełdę... :butcher:
Obrazek
M
Murzynisko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 30 paź 2009, 10:27
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Murzynisko »

ile pojeżdzę na zalanym ceramizerze?
Awatar użytkownika
madmax
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:53
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: madmax »

[quote=""Murzynisko""]Mechanik powiedział,ze jest zła kompresja na jednym garze.
I zasugerował by lać CERAMIZER.
Co wy na to?[/quote]
Co to za mechanik, który zaleca ceramizer? :commando: Murzynisko nie zalewaj silnika czymś takim.
moja czerwona taczka
Ślesin 2007 ║ Więcbork 2008 ║ Ślesin 2009 ║ Pławniowice 2009 ║ Ślesin 2011 ║ Dzierżązna 2011 ║ Ślesin 2012 ║ Dzierżązna 2013
Obrazek
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

W internecie piszą, że na ceramizerze polonez przejechał 3300 km z czego 300 km na samym ceramizerze (bez oleju). A tak poważnie to jak chcesz pojeździć to napraw silnik albo wymień. Ale to już twoja sprawa jak chcesz to lej, tylko nie licz na cuda i długą bezawaryjną pracę silnika.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
Pedros13
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 05 lut 2011, 21:16

Post autor: Pedros13 »

Jeśli myślisz o sprzedaży można spróbować tak jak niektórzy leją "motodoktora" przed handlem. Co go nie zabije to go wzmocni. Jest duża reklama tego produktu tak jak kiedyś magnetyzerów, ale poważnych badań nie było. Musisz jeszcze trafić na orginał bo często są to podróbki lub pochodne. Jeśli chcesz na tym silniku dalej jeżdzić to konwencjonalne metody są pewniejsze. Choć zawsze pozostaje możliwość testowania na własnej skórze albo co bardziej tutaj pasuje - aucie :)
M
Murzynisko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 30 paź 2009, 10:27
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Murzynisko »

silnik do polo 6n 1.6 benzynka koszt 800 zł
ile może kosztować założenie go?
naprawa mojego starego to koszt 1200 zł...tak mówił mechanik :(
Awatar użytkownika
Lechu_1987
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1011
Rejestracja: 13 sie 2009, 20:54
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: Lechu_1987 »

nio za tani to on nie jest :/
Vw Polo 86c2f 94r. 1.0 AAU = 60 KM i 83Nm
Vw Golf II 90r. 1.6 TDi SB -80 KM = 101KM i 198Nm
Vw Passat B4 94r. 1.9 TDi 1z 90KM = 114KM
Vw Golf III 95r. 1.9 TDi 1z 90KM
Vw Sharan 97r. 1.9 TDi AHU 90KM = 110KM
Vw Golf IV 00r. 1,9 TDI AJM 115KM
Awatar użytkownika
sabled
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1397
Rejestracja: 13 lut 2010, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sabled »

[quote=""Murzynisko""]silnik do polo 6n 1.6 benzynka koszt 800 zł
ile może kosztować założenie go?
naprawa mojego starego to koszt 1200 zł...tak mówił mechanik :([/quote]
A rozebrał Twój stary silnik, że już wie co trzeba wymienić i ile to będzie kosztowało? Chyba po takich słowach poszukałbym innego mechanika i jego zapytał o diagnozę.
Obrazek
M
Murzynisko
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 48
Rejestracja: 30 paź 2009, 10:27
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Murzynisko »

właśnie nie powiedział dokładnie...ze około 1200... bo pewnie cylinder będzie do wymiany....i coś tam jeszcze...
coś z głowicą i uszczelką ...

zmierzył mi ciśnienie w komorach silnika...
trzy mam idealne a czwarta jest poniżej ... i ze ciśnienia nie daje na jeden tłok..i dlatego gaśnie mi...i bierze olej i kopci przez to.... Że trzeba rozbierać cały silnik i porobić wszystko ...z uszczelkami i wszystkim


może znacie tańszego mechanika z okolic Lęborka?
czy opłaca się robić ten silnik?
czy kupić nowy tylko nie wiem ile wstawienie nowego?
Awatar użytkownika
Bartosz85
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1052
Rejestracja: 03 sty 2010, 15:45
Lokalizacja: Częstochowa/Opoczno

Post autor: Bartosz85 »

Nie kupisz nowego tylko uzywany i nigdy nie bedziesz mial pewnosci w jakim jest stanie, ile ma przejechane, czy tez za chwile nie bedzie do naprawy itd. Jesli jestes pewny swojego silnika to chyba lepiej naprawiac swoj i miec pewnosc ze wszystko jest wymienione/naprawione i pojezdzi dlugo.
Awatar użytkownika
Artpolo
Uzależniony
Uzależniony
Posty: 1789
Rejestracja: 04 cze 2009, 15:07
Lokalizacja: Nibiru

Post autor: Artpolo »

Murzynisko przez mechanika zawsze licz na ekstra wydatki.
Może wystarczy pierścień zmienić na tłoku. Zestaw pierścieni to 56zł. :lol:
Ewentualne uszczelki z lepszej półki 200zł.
Jak masz znajomego ze zniżkami to -40%.

Kiedyś potrzebowałem uszczelkę podstawy za 20zł to mi chcieli wcisnąć pół silnika za 700zł :banghead:

No ale to trzeba looknąć o co biega.
Mechanicy to lenie pospolite - przecież łatwiej wymienić moduł w 5 minut i skasować 300zł niż rozbierać silnik.

Co do ceramizera to znam jeden przypadek i zabieg nic nie dał. Tyle że 90zł w plecy.

[quote=""picksar""]W internecie piszą, że na ceramizerze polonez przejechał 3300 km z czego 300 km na samym ceramizerze (bez oleju). [/quote]
W internecie piszą dużo rzeczy ;)
Skąd wiesz w jakim stanie był silnik? Zaufany rodzinny mechanik oświadczył mi, że cylindry i pierścienie mają swoją wypracowaną drogę (dotarcie) i zapychanie tego nie ma sensu. Ceramizer prędzej zda egzamin w nowym silniku.
Znane są przypadki zaklejenia i zatarcia silnika.
Również widziałem testy ceramizera ale nikt już nie napisał, że te auta nadal jeżdżą :rotfl:
Jeżeli z góry zakładasz, że czemuś nie podołasz - nie uda Ci się to nigdy..... Bruce Lee :)
Awatar użytkownika
picksar
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 343
Rejestracja: 25 maja 2009, 19:00
Lokalizacja: Poznań

Post autor: picksar »

Właśnie może to tylko pierścienie pękły albo się zapiekły, lub mały remoncik głowicy. A nie zaraz ceramizery i wielkie naprawy za nie wiadomo ile. Najlepiej by było ściągnąć głowicę zobaczyć jak wygląda gładź cylindra, wyciągnąć tłok i wtedy będzie wiadomo jakie części co i jak.
--- SPRZEDAM CZĘŚCI ---
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=61&t=24999
Polo Fox 86c/2f steilheck, 1.0 AAU
Awatar użytkownika
ghul177
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 450
Rejestracja: 08 kwie 2009, 17:02
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: ghul177 »

ja to bym wymienił pierscienie na wszystkich cilindrach i uszczelniacze na zaworach no i do tego uszczelka głowicy koszt w 500zł napewno sie zmieści i pewnośc na długie lata co sie ma pod maską.
Awatar użytkownika
Pedros13
Newbie
Newbie
Posty: 9
Rejestracja: 05 lut 2011, 21:16

Post autor: Pedros13 »

Jeśli tak jak mówisz na trzech pozostałych ciśnienie jest ok to wystarczy wymienić pierścienie i uszczelkę pod głowicą. Przy pierwszym remocie silnika zazwyczaj wystarcza. W moim poprzednim aucie (golfie) wymieniałem jak wyżej i przy ciężkiej eksploatacji wystarczyło na prawie 4 lata.
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”