Murzynisko przez mechanika zawsze licz na ekstra wydatki.
Może wystarczy pierścień zmienić na tłoku. Zestaw pierścieni to 56zł. :lol:
Ewentualne uszczelki z lepszej półki 200zł.
Jak masz znajomego ze zniżkami to -40%.
Kiedyś potrzebowałem uszczelkę podstawy za 20zł to mi chcieli wcisnąć pół silnika za 700zł :banghead:
No ale to trzeba looknąć o co biega.
Mechanicy to lenie pospolite - przecież łatwiej wymienić moduł w 5 minut i skasować 300zł niż rozbierać silnik.
Co do ceramizera to znam jeden przypadek i zabieg nic nie dał. Tyle że 90zł w plecy.
[quote=""picksar""]W internecie piszą, że na ceramizerze polonez przejechał 3300 km z czego 300 km na samym ceramizerze (bez oleju). [/quote]
W internecie piszą dużo rzeczy
Skąd wiesz w jakim stanie był silnik? Zaufany rodzinny mechanik oświadczył mi, że cylindry i pierścienie mają swoją wypracowaną drogę (dotarcie) i zapychanie tego nie ma sensu. Ceramizer prędzej zda egzamin w nowym silniku.
Znane są przypadki zaklejenia i zatarcia silnika.
Również widziałem testy ceramizera ale nikt już nie napisał, że te auta nadal jeżdżą :rotfl: