Strona 1 z 1

[6n2] błędy

: 21 gru 2010, 15:36
autor: Bulson87
VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 045 906 019 AB
Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1210
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
Additional Info: WVWZZZ6NZ1D090419 VWZ1Z0A1547612
4 Faults Found:
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-10 - - - Intermittent
17672 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1264 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17669 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1261 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

w czasie jazdy wlacza sie tryb awaryjny tzn mam max 2tys obr. nawet przy "pedale w podlodze". jak stane wylacze auto i zapale jest znowu ok. Niekiedy jak wciskam gaz do dechy to pierw czuc zamulenie (to nie turbo dziura) a potem idzie i coraz czesciej slychac jakas dziwna prace silnika.

dodatkowo znajomy mechanik robil testy dynamiczne (wywalilo jakies 2 bledy) i cos nie tak jest z przeplyka + do tego wartosci ujemne wtryskow na kanale 013. Mowi, ze do wymiany przeplywomierz i koncowki wtryskow.

czy w takim razie kupic przeplywomierz boscha + koncowki wtryskow zexel czy denso?

Re: błędy

: 21 gru 2010, 15:46
autor: sabled
Ja tu widzę tylko końcówki wtrysków (swoją droga zastanawiałem się czemu tylko 3 a tam przecież 3 cylindry :commando: ). Do tego sprawdź połączenie z turbiną. Chodzi o rurki i przewody które tam dochodzą czy nie ma jakiejś dziury czy pęknięcia i czy wszystko jest na sztywno. A tak na marginesie to nie przypadkiem 018 sprawdzał zamiast 013 tak jak napisałeś?

Re: błędy

: 21 gru 2010, 16:05
autor: Bulson87
mozliwe ze 018