VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 045 906 019 AB
Component and/or Version: 1,4l R3 EDC 0000SG 1210
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 31414
Additional Info: WVWZZZ6NZ1D090419 VWZ1Z0A1547612
4 Faults Found:
17675 - Pump-Jet Valve: Cylinder 3 (N242): Regulation Range Exceeded
P1267 - 35-10 - - - Intermittent
17672 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1264 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17669 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1261 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
17964 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1556 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
w czasie jazdy wlacza sie tryb awaryjny tzn mam max 2tys obr. nawet przy "pedale w podlodze". jak stane wylacze auto i zapale jest znowu ok. Niekiedy jak wciskam gaz do dechy to pierw czuc zamulenie (to nie turbo dziura) a potem idzie i coraz czesciej slychac jakas dziwna prace silnika.
dodatkowo znajomy mechanik robil testy dynamiczne (wywalilo jakies 2 bledy) i cos nie tak jest z przeplyka + do tego wartosci ujemne wtryskow na kanale 013. Mowi, ze do wymiany przeplywomierz i koncowki wtryskow.
czy w takim razie kupic przeplywomierz boscha + koncowki wtryskow zexel czy denso?