Strona 1 z 2

po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 19 paź 2010, 14:37
autor: adamos75
Witam mam pytanie czy mam wymienić olej z półsyntetyk na mineralny bo tak sugeruje mechanik który powymieniał uszczelniacze i pierścienie w mojej poli. Teraz czeka na moją decyzję a nie wiem co mam robić.

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 19 paź 2010, 15:53
autor: pisz69
Zmień mechanika!!!! a NIE OLEJ!!!

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 19 paź 2010, 19:39
autor: ghul177
wlej półsyntetyk(czyli taki jak miałeś dotychczas) najlepiej valvoline (polecany przy dużych przebiegach) nie po to robiłeś remont silnika zeby wlewać mineralny.

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 19 paź 2010, 19:59
autor: rat4
to nie polonez nie lej minerała, mechanik ściemnia aż miło

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 19 paź 2010, 22:38
autor: suhhar
pewnie mechanik (pseudomechanik)spieprzył robote i teraz ci karze wlac mineral.

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 21 paź 2010, 8:22
autor: adamos75
Wlałem półsyntetyk. Mam pytanie ile mi weźmie oleju żeby się pierścienie dotarły-ułożyły i przez ile mniej więcej km będą się docierały?

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 21 paź 2010, 8:46
autor: pisz69
Pisałeś, że tylko uszczelniacze zostały wymienione, a teraz doszły pierścienie? Jaki objaw miałeś przed grzebaniem w silniku? Jeździj normalnie jak by nigdy nic no dobra przez pierwsze 500 km troszkę wolniej. Ile weźmie oleju? To trzeba uderzyć do wróżki. Wymiana pierścieni nie zawsze kończy się sukcesem ze względu, iż cylindry są już "owalne". Warto przeczytać:
http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 21 paź 2010, 9:40
autor: ghul177
nie żyłuj silnika (zwłaszcza jak zimny) po 1000km powinny sie dotrzeć. ale w razie czego kontroluj stan oleju. mi wymiana pierscieni pomogła bo brał pol litra na 1000km

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 21 paź 2010, 12:32
autor: adamos75
[quote="pisz69"]Pisałeś, że tylko uszczelniacze zostały wymienione, a teraz doszły pierścienie? Jaki objaw miałeś przed grzebaniem w silniku? Jeździj normalnie jak by nigdy nic no dobra przez pierwsze 500 km troszkę wolniej. Ile weźmie oleju? To trzeba uderzyć do wróżki. Wymiana pierścieni nie zawsze kończy się sukcesem ze względu, iż cylindry są już "owalne". Warto przeczytać:
http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=[/quote]
pisałem że to i to spójrz wyżej. Objawy przed grzebaniem brał duże ilości oleju, kapało z rury na wolnych obrotach olejem i zawalało mi olejem świece.

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 21 paź 2010, 16:03
autor: pisz69
No faktycznie "ślepota"... Ale, że kapało to ciekawe. Napisz czy pomogło.

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 23 paź 2010, 2:01
autor: adamos75
mam jeszcze 1 pytanie czy po dotarciu pierścieni (przejechaniu 1000km) należałoby wymienić olej? co wy na to?

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 23 paź 2010, 9:13
autor: ghul177
nie potrzeba (według mnie)

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 23 paź 2010, 9:46
autor: Makumb

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 25 lis 2010, 10:50
autor: adamos75
[quote="pisz69"]No faktycznie "ślepota"... Ale, że kapało to ciekawe. Napisz czy pomogło.[/quote]
Witam chcę poinformować że miesiąc po wymianie i przejechaniu 1100 km wszystko ok, oleju nie wziął nic, także myślę że operacja poli pomogła. :)

Re: po wymianie uszczelniaczy i pierścieni

: 26 lis 2010, 23:17
autor: wosches
Ile zapłaciłes za wymianę pierścienie i uszczelniaczy?
Też mnie to czeka także pytam.