Witam mam pytanie czy mam wymienić olej z półsyntetyk na mineralny bo tak sugeruje mechanik który powymieniał uszczelniacze i pierścienie w mojej poli. Teraz czeka na moją decyzję a nie wiem co mam robić.
wlej półsyntetyk(czyli taki jak miałeś dotychczas) najlepiej valvoline (polecany przy dużych przebiegach) nie po to robiłeś remont silnika zeby wlewać mineralny.
Pisałeś, że tylko uszczelniacze zostały wymienione, a teraz doszły pierścienie? Jaki objaw miałeś przed grzebaniem w silniku? Jeździj normalnie jak by nigdy nic no dobra przez pierwsze 500 km troszkę wolniej. Ile weźmie oleju? To trzeba uderzyć do wróżki. Wymiana pierścieni nie zawsze kończy się sukcesem ze względu, iż cylindry są już "owalne". Warto przeczytać: http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=
nie żyłuj silnika (zwłaszcza jak zimny) po 1000km powinny sie dotrzeć. ale w razie czego kontroluj stan oleju. mi wymiana pierscieni pomogła bo brał pol litra na 1000km
[quote="pisz69"]Pisałeś, że tylko uszczelniacze zostały wymienione, a teraz doszły pierścienie? Jaki objaw miałeś przed grzebaniem w silniku? Jeździj normalnie jak by nigdy nic no dobra przez pierwsze 500 km troszkę wolniej. Ile weźmie oleju? To trzeba uderzyć do wróżki. Wymiana pierścieni nie zawsze kończy się sukcesem ze względu, iż cylindry są już "owalne". Warto przeczytać: http://forum.scigacz.pl/post-33245.html&highlight=[/quote]
pisałem że to i to spójrz wyżej. Objawy przed grzebaniem brał duże ilości oleju, kapało z rury na wolnych obrotach olejem i zawalało mi olejem świece.
[quote="pisz69"]No faktycznie "ślepota"... Ale, że kapało to ciekawe. Napisz czy pomogło.[/quote]
Witam chcę poinformować że miesiąc po wymianie i przejechaniu 1100 km wszystko ok, oleju nie wziął nic, także myślę że operacja poli pomogła.