Polo 6R Highline Black - 1.2 TSI - sPoOn // grill GTI
: 17 paź 2010, 17:10
				
				Witam wszystkich serdecznie.
Jestem stosunkowo nowym użytkownikiem na tym forum. Z tego co zauważyłem zaczyna się pojawiać coraz więcej nowych Polówek 6R więc postanowiłem, że i ja pochwalę się swoją
Co by nie mówić, odkąd pierwszy raz zobaczyłem nową linię małego VW narysowaną przez Waltera de Silvę, byłem w szoku, że autko z segmentu B może prezentować się tak fantastycznie i agresywnie. Dodatkowo zaskoczyły wnętrze, wykonanie i wyposażenie praktycznie żywcem przeniesione ze starszego brata - Golfa. W wersji Highline autko prezentowało się na prawdę godnie.
Całość dopełnił fantastyczny nowy silnik 1.2 TSI, który z końcem 2009 roku miał pojawić się w polskich salonach. Oszczędna, dynamiczna jednostka wspomagana małą turbiną z maksymalnym momentem obrotowym dostępnym od najniższych obrotów sprawia, że ważąca niewiele ponad tonę Polówka śmiga jak mały wariat napędzana tym 105-konnym silniczkiem.
Traf chciał, że akurat wtedy kiedy orientowałem się w sprawach związanych z zamówieniem auta (okolice listopada) sprzedawca poinformował mnie, że lada moment w ich cennikach pojawi się wersja z jednostką TSI. Mówił, że miał okazję nią pojeździć i na prawdę warto poczekać. Tak też zrobiłem i w grudniu zamówiłem jedną z pierwszych Polówek z silnikiem TSI na polskim rynku. Miałem świadomość, że kupowanie samochodu z zupełnie nowym silnikiem , który nie miał okazji się jeszcze sprawdzić w warunkach codziennej, kilkuletniej eksploatacji jest nieco ryzykowne, ale postanowiłem podjąć to ryzyko mając na uwadze fakt, że jak dotąd silniki TSI były bardzo udanymi konstrukcjami, zbierającymi coroczne nagrody w kategorii silnik roku.
Zamówienie zostało złożone, trzy miesiące nerwowego oczekiwania, aż w końcu nadeszła chwila odbioru. W marcu odebrałem moją czarną bestię i wiecie co? Jak na razie na prawdę nie żałuję. Silnik jest świetny, daje mnóstwo satysfakcji, na obwodnicy potrafi zawstydzić niejedno większe auto. Zbiera się bardzo fajnie od najniższych obrotów, a co więcej osiągnięcie oszczędnego spalania na poziomie 6 litrów na trasie nie jest większym problemem, pomimo, że momentami prędkość sięgała 140 km/h. Oczywiście wiadomo, że jeśli potraktuje się go nieco brutalniej i pojedzie pełnym ogniem, nie będzie już mowy o ekonomii, ale to akurat jest oczywiste. Jestem bardzo zadowolony z tego, że zawsze kiedy chcę pojechać oszczędniej to mogę to zrobić, a kiedy chcę pojeździć dynamicznie to moc jest dostępna w każdym momencie. Zwykle jednak wybieram tę drugą opcję, ponieważ auto daje ogromną satysfakcję z jazdy i ciężko jej sobie odmówić
Póki co to by było na tyle, jeśli macie jakieś pytania - pytajcie, a ja z przyjemnością odpowiem.
Silnik: 1.2 TSI
Moc: 105 KM
Kolor: czarny
Model: Polo 6R
Wersja: 5D Highline
Rok produkcji: 2010
Wyposażenie:
Wszystko co w standardzie Highline - pełna elektryka, skórzana kierownica, dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego, fotele z trzymaniem bocznym itd. plus dodatkowo:
Dodatkowa para drzwi + elektrycznie sterowane szyby z tyłu
 Pakiet "Cool&Sound I"
- klimatyzacja z regulacją półautomatyczną "Climatic"
- radio RCD 210
 System radiowy "RCD 310"
- 4x20 W
- 6 głośników
- odtwarzacz CD
- funkcja odtwarzania mp3 z wyświetlaniem tytułów
- podwójny tuner z anteną zintegrowaną w tylnej szybie
- gniazdo multimedialne AUX-IN
 Gniazdo multimedialne MEDIA-IN
 Kierownica multifunkcyjna, z elementami dekoracyjnymi "Chrom matt", obszyta
skórą
-możliwość obsługi radia i telefonu
- dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą
 ESP z ABS, ASR, EDS, MSR
 Światła przeciwmgielne, z przodu, z funkcją doświetlania zakrętów
 Alarm antywłamaniowy
- immobilizer
- funkcja dozoru wnętrza
- niezależne zasilanie (Back- up-Horn)
- czujnik przechyłu
- możliwość otwarcia pojedynczych drzwi
Mody:
 Nakładki na pedały (ori VW)
 Listwy progowe ze szczotkowanego aluminium (ori VW)
 Listwa ozdobna na klapie bagażnika (ori VW)
 Końcówka wydechu GTI (ori VW)
 Grill GTI (ori VW)
 przyciemnienie tylnych szyb
 Radio CB President Johnny III + antena President Florida
W planach:
 zmiana radia na navi RNS 510
 chip do 130 KM (ale to już chyba po gwarancji, zupełnie nowy model silnika i trzeba jeszcze sprawdzić, jak będzie się sprawował)
 felgi 16-17".
 gleba
I teraz trochę zdjęć.
Po odbiorze w garażu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po pierwszym myciu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolejne mycie i chromowana listwa na klapie bagażnika (ori VW):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ozdobna końcówka wydechu ze stali nierdzewnej:
 
 
 
 
 
 
Radio CB:
 
 
 
 
 
 
Kilka nowych fotek:
Jakiś czas temu sprawiłem sobie nowy aparacik, więc mogłem lepiej oddać urok mojego autka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nowa końcówka wydechu - ori od GTI:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grill GTI zmodyfikowany na chrom pasujący do Highline:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klubowa wlepka:
 
 
 
I to na razie tyle.
Pozdrawiam!
			Jestem stosunkowo nowym użytkownikiem na tym forum. Z tego co zauważyłem zaczyna się pojawiać coraz więcej nowych Polówek 6R więc postanowiłem, że i ja pochwalę się swoją
Co by nie mówić, odkąd pierwszy raz zobaczyłem nową linię małego VW narysowaną przez Waltera de Silvę, byłem w szoku, że autko z segmentu B może prezentować się tak fantastycznie i agresywnie. Dodatkowo zaskoczyły wnętrze, wykonanie i wyposażenie praktycznie żywcem przeniesione ze starszego brata - Golfa. W wersji Highline autko prezentowało się na prawdę godnie.
Całość dopełnił fantastyczny nowy silnik 1.2 TSI, który z końcem 2009 roku miał pojawić się w polskich salonach. Oszczędna, dynamiczna jednostka wspomagana małą turbiną z maksymalnym momentem obrotowym dostępnym od najniższych obrotów sprawia, że ważąca niewiele ponad tonę Polówka śmiga jak mały wariat napędzana tym 105-konnym silniczkiem.
Traf chciał, że akurat wtedy kiedy orientowałem się w sprawach związanych z zamówieniem auta (okolice listopada) sprzedawca poinformował mnie, że lada moment w ich cennikach pojawi się wersja z jednostką TSI. Mówił, że miał okazję nią pojeździć i na prawdę warto poczekać. Tak też zrobiłem i w grudniu zamówiłem jedną z pierwszych Polówek z silnikiem TSI na polskim rynku. Miałem świadomość, że kupowanie samochodu z zupełnie nowym silnikiem , który nie miał okazji się jeszcze sprawdzić w warunkach codziennej, kilkuletniej eksploatacji jest nieco ryzykowne, ale postanowiłem podjąć to ryzyko mając na uwadze fakt, że jak dotąd silniki TSI były bardzo udanymi konstrukcjami, zbierającymi coroczne nagrody w kategorii silnik roku.
Zamówienie zostało złożone, trzy miesiące nerwowego oczekiwania, aż w końcu nadeszła chwila odbioru. W marcu odebrałem moją czarną bestię i wiecie co? Jak na razie na prawdę nie żałuję. Silnik jest świetny, daje mnóstwo satysfakcji, na obwodnicy potrafi zawstydzić niejedno większe auto. Zbiera się bardzo fajnie od najniższych obrotów, a co więcej osiągnięcie oszczędnego spalania na poziomie 6 litrów na trasie nie jest większym problemem, pomimo, że momentami prędkość sięgała 140 km/h. Oczywiście wiadomo, że jeśli potraktuje się go nieco brutalniej i pojedzie pełnym ogniem, nie będzie już mowy o ekonomii, ale to akurat jest oczywiste. Jestem bardzo zadowolony z tego, że zawsze kiedy chcę pojechać oszczędniej to mogę to zrobić, a kiedy chcę pojeździć dynamicznie to moc jest dostępna w każdym momencie. Zwykle jednak wybieram tę drugą opcję, ponieważ auto daje ogromną satysfakcję z jazdy i ciężko jej sobie odmówić
Póki co to by było na tyle, jeśli macie jakieś pytania - pytajcie, a ja z przyjemnością odpowiem.
Silnik: 1.2 TSI
Moc: 105 KM
Kolor: czarny
Model: Polo 6R
Wersja: 5D Highline
Rok produkcji: 2010
Wyposażenie:
Wszystko co w standardzie Highline - pełna elektryka, skórzana kierownica, dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego, fotele z trzymaniem bocznym itd. plus dodatkowo:
Dodatkowa para drzwi + elektrycznie sterowane szyby z tyłu
- klimatyzacja z regulacją półautomatyczną "Climatic"
- radio RCD 210
- 4x20 W
- 6 głośników
- odtwarzacz CD
- funkcja odtwarzania mp3 z wyświetlaniem tytułów
- podwójny tuner z anteną zintegrowaną w tylnej szybie
- gniazdo multimedialne AUX-IN
skórą
-możliwość obsługi radia i telefonu
- dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego obszyte skórą
- immobilizer
- funkcja dozoru wnętrza
- niezależne zasilanie (Back- up-Horn)
- czujnik przechyłu
- możliwość otwarcia pojedynczych drzwi
Mody:
W planach:
I teraz trochę zdjęć.
Po odbiorze w garażu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Po pierwszym myciu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kolejne mycie i chromowana listwa na klapie bagażnika (ori VW):
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ozdobna końcówka wydechu ze stali nierdzewnej:
 
 
 
 
 
 
Radio CB:
 
 
 
 
 
 
Kilka nowych fotek:
Jakiś czas temu sprawiłem sobie nowy aparacik, więc mogłem lepiej oddać urok mojego autka
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nowa końcówka wydechu - ori od GTI:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Grill GTI zmodyfikowany na chrom pasujący do Highline:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klubowa wlepka:
 
 
 
I to na razie tyle.
Pozdrawiam!