Garstka suchych danych:
- Model: Polo CL 86c 1985
 - Data pierwszej rejestracji: 07.06.1991, miesiąc później się urodziłem
 - Data zakupu: 07.06.2010 (ładnie, prawda?)
 - Motorownia: 
- pojemność: 1272cm3
 - oznaczenie: 3F
 - moc: 83,5KM
 - skrzynia: 5-biegowa AHD
 - V-Max: 193km/h (GPS)
 - 0-100: 10,2s
 
 - Wydech: 
- średnica: 50mm
 - tłumik środkowy z Golfa 2, średnica wewnętrzna 50mm
 - tłumik końcowy z Audi 100 C4 średnica wewnętrzna 55mm
 - przelot
 
 - Nadwozie:
- próby powrotu do serii z lekkimi zmianami = cult (:
 - kolor: najszybszy
 - 4x BBS 5,5j x 13 + Bridgestone 165/65/13
 
 - Zawias:
- -60/60
 - tył regulowany na talerzykach
 - amorki SuperSport
 
 - Audio:
- Sony CDX-4160RDS
 - oryginalny, 25-letni głośnik na konsoli środkowej. Gra
 
 
- Na pierwszy ogień wymiana komputera, akumulatora i jednego przekaźnika, co by samochód w ogóle jeździł
 - Wymiana maski i zderzaka na oryginalne
 - Przykręcenie większości plastików i boczków na nowo
 - Przylutowanie i zaizolowanie wszystkich kabli do których jest dostęp pod maską (instalacja cimensika była na skrętkę i często niezaizolowana)
 - Wymiana foteli na "cywilne recaro". Na razie od dłuższego czasu siedzi tylko kierowcy, bo trzeba robić ręcznie stelaż
 - Oryginalny grill ze znaczkiem
 - Wymienione lampy na niedymione
 - Nowe wycieraczki :mrgreen:
 - BBSki RA 13" zdjęte z Genesis'a Foxa
 
- Zamontowany sprawny komplet daszków (25.07.2010)
 - Nowy licznik. Stary miał obrotomierz, ale zegarek był wydłubany (31.07.2010)
 - Listwy boczne, przednia i sierpy (31.07.2010)
 - Wstępne ogarnięcie niskich obrotów: ręczna ich regulacja i inny komputer = trochę lepiej (5.08.2010)
 - Zmieniona puszka skrzyni biegów, tak że teraz da się odróżnić czy w danym momencie wrzucamy jedynkę, trójkę, czy wsteczny (; (5.08.2010)
 - WYDECH!! Tłumik środkowy z poprzedniego wydechu (duża średnica wewnętrzna, mała zewnętrzna - tego mi było trzeba 
), tłumik końcowy z Audi 100 C4. Oba praktycznie przelotowe. Średnica 50mm. Jest wielokrotnie ciszej, a jedzie tak samo i przy okazji nisko burczy - git! (5-6.08.2010) - Kolejna próba z tylnym sierpem. Tym razem się trzyma - zobaczymy na jak długo 
 (6.08.2010) - Wymieniona jedna poduszka silnika (6.08.2010)
 - Zamontowane ponownie dwa tylne sierpy (14.08.2010)
 - Poprawki wydechu, tłucze się mniej ale wciąż problem istnieje (14.08.2010)
 - Boczki z GT (27.08.2010)
 - Tylna półka bez dziur (27.08.2010)
 - Brakujące plastikowe elementy: zaślepki śrub schowka, zaślepka na konsoli, zaślepka na rączce pasażera (27.08.2010)
 - "Nowy" licznik (złożony z najlepszych elementów dwóch poprzednich) (1.09.2010)
 - Daszek pasażera z lusterkiem, wedle życzeń wielu pań które wożę (; (3.09.2010)
 - Wlepka klubowa, a co (: (3.09.2010)
 - Nowe łożyska kół przednich SKF (8.09.2010)
 - Nowe piasty kół przednich Topran (8.09.2010)
 - Nowe drążki kierownicze (8.09.2010)
 - Kolejne poprawki wydechu (8.09.2010)
 - Lusterko pasażera regulowane od zewnątrz (19.09.2010)
 - Poprawione zawiasy drzwi (19.09.2010)
 - Licznik G40 do 240km/h (27.09.2010)
 - Uszczelniona nagrzewnica (30.09.2010)
 - Wymienione klamki na działające (30.09.2010)
 - Wymiana oleju na 650KM (: (zalany Shell 15W40) - (15.10.2010)
 - Remont generalny silnika (19.10.2010 - 17.11.2010)
 - Mocowanie tylnego sierpa, tym razem już nie może puścić (; (17.11.2010)
 - Nowe radio: Sony CDX-4160RDS (19.11.2010)
 - Łatanie wydechu, jest trochę ciszej (20.11.2010)
 
Zwyczajową modą, zdjęcia:
Tuż po zakupie:



Po kilku dniach:


Podczas mycia przed spotem i założeniem nowych felg (22.07.2010)


KrakoVWski spot na Bora Bora + Zakopianka (22-23.07.2010)



Polo brudne, brzydkie, wyblakłe, a fe. Profesjonalny montaż tylnego nadkola nie wypalił. Więcej (31.07.2010)

W trakcie zakładania wydechu. Teraz oczywiście siedzi wyżej

Tuż po myciu, woskowaniu i czernieniu zderzaków. Niestety na zdjęciach tego nie widać



Mycie komory w trakcie remontu (2.11.2010)


Wszczepianie motorowni (17.11.2010):











film z pierwszego odpalenia: http://www.youtube.com/watch?v=wDqTQQw5SGw
Obiecane zdjęcia środka i spod maski (21.11.2010):




[size=99px]Chciałbym w tym miejscu serdecznie podziękować użytkownikowi Fox. Gdyby nie on, nie kupiłbym Polo, a obecny samochód nigdy nie wyglądałby tak dobrze![/size]



