Garstka suchych danych:
- Model: Polo CL 86c 1985
- Data pierwszej rejestracji: 07.06.1991, miesiąc później się urodziłem
- Data zakupu: 07.06.2010 (ładnie, prawda?)
- Motorownia:
- pojemność: 1272cm3
- oznaczenie: 3F
- moc: 83,5KM
- skrzynia: 5-biegowa AHD
- V-Max: 193km/h (GPS)
- 0-100: 10,2s
- Wydech:
- średnica: 50mm
- tłumik środkowy z Golfa 2, średnica wewnętrzna 50mm
- tłumik końcowy z Audi 100 C4 średnica wewnętrzna 55mm
- przelot
- Nadwozie:
- próby powrotu do serii z lekkimi zmianami = cult (:
- kolor: najszybszy
- 4x BBS 5,5j x 13 + Bridgestone 165/65/13
- Zawias:
- -60/60
- tył regulowany na talerzykach
- amorki SuperSport
- Audio:
- Sony CDX-4160RDS
- oryginalny, 25-letni głośnik na konsoli środkowej. Gra
- Na pierwszy ogień wymiana komputera, akumulatora i jednego przekaźnika, co by samochód w ogóle jeździł
- Wymiana maski i zderzaka na oryginalne
- Przykręcenie większości plastików i boczków na nowo
- Przylutowanie i zaizolowanie wszystkich kabli do których jest dostęp pod maską (instalacja cimensika była na skrętkę i często niezaizolowana)
- Wymiana foteli na "cywilne recaro". Na razie od dłuższego czasu siedzi tylko kierowcy, bo trzeba robić ręcznie stelaż
- Oryginalny grill ze znaczkiem
- Wymienione lampy na niedymione
- Nowe wycieraczki :mrgreen:
- BBSki RA 13" zdjęte z Genesis'a Foxa
- Zamontowany sprawny komplet daszków (25.07.2010)
- Nowy licznik. Stary miał obrotomierz, ale zegarek był wydłubany (31.07.2010)
- Listwy boczne, przednia i sierpy (31.07.2010)
- Wstępne ogarnięcie niskich obrotów: ręczna ich regulacja i inny komputer = trochę lepiej (5.08.2010)
- Zmieniona puszka skrzyni biegów, tak że teraz da się odróżnić czy w danym momencie wrzucamy jedynkę, trójkę, czy wsteczny (; (5.08.2010)
- WYDECH!! Tłumik środkowy z poprzedniego wydechu (duża średnica wewnętrzna, mała zewnętrzna - tego mi było trzeba
), tłumik końcowy z Audi 100 C4. Oba praktycznie przelotowe. Średnica 50mm. Jest wielokrotnie ciszej, a jedzie tak samo i przy okazji nisko burczy - git! (5-6.08.2010)
- Kolejna próba z tylnym sierpem. Tym razem się trzyma - zobaczymy na jak długo
(6.08.2010)
- Wymieniona jedna poduszka silnika (6.08.2010)
- Zamontowane ponownie dwa tylne sierpy (14.08.2010)
- Poprawki wydechu, tłucze się mniej ale wciąż problem istnieje (14.08.2010)
- Boczki z GT (27.08.2010)
- Tylna półka bez dziur (27.08.2010)
- Brakujące plastikowe elementy: zaślepki śrub schowka, zaślepka na konsoli, zaślepka na rączce pasażera (27.08.2010)
- "Nowy" licznik (złożony z najlepszych elementów dwóch poprzednich) (1.09.2010)
- Daszek pasażera z lusterkiem, wedle życzeń wielu pań które wożę (; (3.09.2010)
- Wlepka klubowa, a co (: (3.09.2010)
- Nowe łożyska kół przednich SKF (8.09.2010)
- Nowe piasty kół przednich Topran (8.09.2010)
- Nowe drążki kierownicze (8.09.2010)
- Kolejne poprawki wydechu (8.09.2010)
- Lusterko pasażera regulowane od zewnątrz (19.09.2010)
- Poprawione zawiasy drzwi (19.09.2010)
- Licznik G40 do 240km/h (27.09.2010)
- Uszczelniona nagrzewnica (30.09.2010)
- Wymienione klamki na działające (30.09.2010)
- Wymiana oleju na 650KM (: (zalany Shell 15W40) - (15.10.2010)
- Remont generalny silnika (19.10.2010 - 17.11.2010)
- Mocowanie tylnego sierpa, tym razem już nie może puścić (; (17.11.2010)
- Nowe radio: Sony CDX-4160RDS (19.11.2010)
- Łatanie wydechu, jest trochę ciszej (20.11.2010)

Zwyczajową modą, zdjęcia:
Tuż po zakupie:



Po kilku dniach:


Podczas mycia przed spotem i założeniem nowych felg (22.07.2010)


KrakoVWski spot na Bora Bora + Zakopianka (22-23.07.2010)



Polo brudne, brzydkie, wyblakłe, a fe. Profesjonalny montaż tylnego nadkola nie wypalił. Więcej (31.07.2010)

W trakcie zakładania wydechu. Teraz oczywiście siedzi wyżej


Tuż po myciu, woskowaniu i czernieniu zderzaków. Niestety na zdjęciach tego nie widać




Mycie komory w trakcie remontu (2.11.2010)


Wszczepianie motorowni (17.11.2010):











film z pierwszego odpalenia: http://www.youtube.com/watch?v=wDqTQQw5SGw
Obiecane zdjęcia środka i spod maski (21.11.2010):




[size=99px]Chciałbym w tym miejscu serdecznie podziękować użytkownikowi Fox. Gdyby nie on, nie kupiłbym Polo, a obecny samochód nigdy nie wyglądałby tak dobrze![/size]